Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Quick Step zal onverslaanbaar zijn in RvV

• Blueprint

Straks valt Boonen of rijdt hij lek op een ongelukkig moment, dan is QuickStep ineens allerminst de sterkste ploeg. Ze hebben dus zeker nog niet zomaar gewonnen…

• Gilberto

Niet onverslaanbaar, maar absoluut de te kloppen ploeg.

Toch zeker 75% kans dat het Quickstep word…

• podium3

Ik heb vandaag prachtig koers gezien, daar gaat het mij. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel fan ben van rabo. Maar zoals er vandaag gereden werd vond ik de koers ook echt mooi. IK dacht echt op 20 km van de meet die hausler die speelt met boonen en co :P ( ze hebben het bij QS goed opgelost)

• klaas

ja quick step heeft inderdaad het sterkste blok na vandaag. Maar ze zullen eerst van ene Haussler af willen zijn voordta ze an de sprint gaan en ik denk dat dit moeilijk gaat worden, Waar twee honden vechten om één bot gaat de derde mee heen, stel dta er in de finale een groep van 7man is met de drie quick step renners, Haussler, Hoste Burghard en zullen we Kroon ook maar doen, wie gaat ze halen als bijvoorbeeld Hoste of Kroon demarere?

• Boris de Löwikfan

Onverslaanbaar ben je nooit, als dat zo zou zijn zou er niks bestaan waarin je kan winnen en verliezen.

Groet

• Alwin

Wie zegt dat de rest eensgezind tegen Quick-Step zal strijden?

Anders heeft Quick-Step nog altijd Chavanel die iedereen terug kan halen of zelf zou kunnen demarreren.

QS zal het wel niet aandurven met Haussler te gaan sprinten, dus zullen ze één voor één demarreren. Wie van de rest zal dan de kastanjes uit het vuur halen om later toch geklopt te worden door Haussler?

Het hoogste wat er inzit voor Rabobank lijkt een top10 notering.

Haussler en Burghardt zijn de besten van de rest.

Is een 1,5 week voor de RvV kort?

• Kolker

Jullie vergeten CSC, maar goed. En wat de denken van colombia heeft ook aardig goede renners voor de kasseien.

• Adriaan van Dissen

Silence gaat nog zeer verrassend voor de dag komen. De Italianen lijken wel heel schaars dit jaar maar ze doen altijd mee. Rabo teveel kruit veel te vroeg verschoten, soit. Heel benieuwd wat de adjudanten van Saxo kunnen.

Maar Chavanel zal ten tijde van Vlaanderen en Roubaix absoluut niet super meer zijn. Boonen zal het eventueel van een sterke ploeg moeten hebben. Bij Quick-Step is Devolder duidelijk de man straks. De heeft zijn seizoen perfect ingepland.

Ze zullen in Roubaix Pozzato niet van de zege houden, maar in Vlaanderen zal Quick-Step wel winnen. Maar het zou mij niet verbazen dat juist in een van die twee koersen dit jaar, juist dit jaar, een vroege kopgroep gaat overleven.

Oftewel ik heb geen flauw fokking idee wat er gaat komen. Maar als Guesdon Parijs-Roubaix wint verzuip ik mezelf in de badkuip die het Velodrome zal zijn…

• Alwin

Silence hoort erg sterk te zijn met Hoste, Gilbert en van Avermaet. Ik weet echter niet wat er nu met hun aan de hand is.

De E3 prijs zal duidelijkheid verschaffen.

• timbo_

Ik vond Boonen vandaag juist erg tegenvallen. Moest een periode lang constant gaatjes laten vallen en kon Haussler absoluut niet pareren. Devolder was wel redelijk sterk. Wat Chavanel betreft geloof ik niet dat die in Vlaanderen nog steeds een topvorm heeft.