Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Quick Step zal onverslaanbaar zijn in RvV

• will

hoe Boonen een paar jaar terug vanuit het niets ineens alles (met overmacht) kon winnen, vond jij normaal?

• Blueprint

Er is wel meer niet normaal. Om alles dat niet volgens verwachting of norm gaat maar aan doping te relateren, gaat me echter veel te ver. Dan kun je namelijk ieder toptalent wel gaan beschuldigen… vind je Cavendish ook een pakhaas?

• en

Boonen werd in zijn eerste P-R derde, dat was een aardige indicatie. In zijn tweede jaar haalde hij enkele leuke ereplaatsen, hij had duidelijk progressie gemaakt maar kwam nog tekort om te winnen. In zijn derde profjaar brak hij door en won hij veel, behalve in de grootste wedstrijden waar hij nog een tikje tekort kwam. In 2005 was hij wereldtop, en dat is hij sindsdien gebleven dunkt mij.

Normaal is dat niet nee, ik zie jou het hem alvast niet nadoen. Ik mag hopen dat je niets anders dan dat bedoelt.

Haussler bleef wat langer hangen dan Boonen maar breekt nu dan toch door, gezien zijn talent en de verwachtingen lijkt me dat niet vedacht. Sowieso vind ik speculeren op basis van prestaties belachelijk. Tuurlijk denk je wel eens bij een opmerkelijke prestatie: ‘klopt dat hier wel?’, gezien het verleden is dat niet vreemd. Maar probeer dat uit je hoofd te zetten en te genieten van de sport, anders kun je er beter mee stoppen.

• merijntje mortirolo

en ()wat een briljante nick!),

ik wilde je, zo vlak voordat ik naar bed ga, toch even zeggen dat je je in diverse topics kranig (en uitermate netjes en welbespraakt) weert tussen/tegen/jegens/t.o.v. de afgunstige en soms wat vijandige Hollanders.

Je bent een goede Belg. :+ ;)

Goede nacht!

• PietvZ

Mijn hoop:

***** Guesdon…

;-)

• PietvZ

Inderdaad ‘en’, mooi gesproken.

Zelf zou ik het als volgt samenvatten: will, ga s.v.p. snel weer met je blokkendoos spelen… Enne… vergeet het leesplankje niet, hè.

• merijntje mortirolo

GVD, Boonen…

TÓM Boonen.

Tom Bóónen.

Boonen, Tom.

Tom Boonen.

tLeek wel een leuk coureurke voor RVV en PR, maar hij kon nog net wel iets meer… Afgezien van het feit dat de meeste renners die ‘leuk waren voor’ RVV en PR die koersen nooit wisten te winnen….

Als je die gozer überhaupt niet zag komen, was je blind, maar ik geef eerlijk toe dat ik mezelf al een beetje blind vind, daar hij groter en completer geworden is dan ik ooit had kunnen bevroeden…

Boonen is groter dan Boonen (das de werktitel van mijn wielerroman)

(© 2009 merijn bouw)

(Voor de zelfspotlozen (ze bestaan hoor): tis maar om te lachen hoor, humor, weetjewel…)

• Massimo

“Burghardt? Wat heeft die nou helemaal laten zien sinds Gent-Wevelgem in 2006?”

Behalve dat zijn zege in Wevelgem in 2007 was, heeft hij ook een Touretappe gewonnen in 2008. Het jaar waarvan hij het voorjaar moest missen wegens een blessure.

• Filomoos Nasaalspicht

Steegmans is groter op sommige dagen groter dan hij die groter is dan zichzelf, en daarin toch al deftig groot is. Hij zal maar zo een dag hebben en Pozzato meezuigen. Dan zal jij nog eens bij jezelf te rade gaan. Overigens verwacht ik hem ook niet. De meest vormpeilpeilingloze renner die ik ken. Die verwacht je nou eenmaal nooit.

Over Boonen: draagt met veel charme de druk van een natie.

• Rudy Tek

Ik ben even bij mezelf te rade gegaan en ze hebben inderdaad ook nog Ivanov, leuk ploegje voor Vlaanderen. bedankt dat je me hier op wees Will