hoe Boonen een paar jaar terug vanuit het niets ineens alles (met overmacht) kon winnen, vond jij normaal?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBoonen werd in zijn eerste P-R derde, dat was een aardige indicatie. In zijn tweede jaar haalde hij enkele leuke ereplaatsen, hij had duidelijk progressie gemaakt maar kwam nog tekort om te winnen. In zijn derde profjaar brak hij door en won hij veel, behalve in de grootste wedstrijden waar hij nog een tikje tekort kwam. In 2005 was hij wereldtop, en dat is hij sindsdien gebleven dunkt mij.
Normaal is dat niet nee, ik zie jou het hem alvast niet nadoen. Ik mag hopen dat je niets anders dan dat bedoelt.
Haussler bleef wat langer hangen dan Boonen maar breekt nu dan toch door, gezien zijn talent en de verwachtingen lijkt me dat niet vedacht. Sowieso vind ik speculeren op basis van prestaties belachelijk. Tuurlijk denk je wel eens bij een opmerkelijke prestatie: ‘klopt dat hier wel?’, gezien het verleden is dat niet vreemd. Maar probeer dat uit je hoofd te zetten en te genieten van de sport, anders kun je er beter mee stoppen.
GVD, Boonen…
TÓM Boonen.
Tom Bóónen.
Boonen, Tom.
Tom Boonen.
tLeek wel een leuk coureurke voor RVV en PR, maar hij kon nog net wel iets meer… Afgezien van het feit dat de meeste renners die ‘leuk waren voor’ RVV en PR die koersen nooit wisten te winnen….
Als je die gozer überhaupt niet zag komen, was je blind, maar ik geef eerlijk toe dat ik mezelf al een beetje blind vind, daar hij groter en completer geworden is dan ik ooit had kunnen bevroeden…
Boonen is groter dan Boonen (das de werktitel van mijn wielerroman)
(© 2009 merijn bouw)
(Voor de zelfspotlozen (ze bestaan hoor): tis maar om te lachen hoor, humor, weetjewel…)
Steegmans is groter op sommige dagen groter dan hij die groter is dan zichzelf, en daarin toch al deftig groot is. Hij zal maar zo een dag hebben en Pozzato meezuigen. Dan zal jij nog eens bij jezelf te rade gaan. Overigens verwacht ik hem ook niet. De meest vormpeilpeilingloze renner die ik ken. Die verwacht je nou eenmaal nooit.
Over Boonen: draagt met veel charme de druk van een natie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?