Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Quick Step zal onverslaanbaar zijn in RvV

• Blueprint

Burghardt? Wat heeft die nou helemaal laten zien sinds Gent-Wevelgem in 2006? Rabobank heeft zonder meer kans op het podium, want ze zijn zeker niet zwakker dan vorig jaar. Chavanel en Haussler hebben overigens ook nog alles te bewijzen in de Ronde van Vlaanderen, maar dat terzijde.

• merijntje mortirolo

CSC en Colombia… Wat zijn dat? :)

Maar goed, je bedoelt Saxo en Columbia. Denk niet dat die reuzesterk zullen zijn… Saxo lijkt sowieso ‘uit vorm’ en mist Cancellara en O'Grady. Kroon mag me verrassen, Kroon mag me altijd verrassen, van Kroon hoop ik al jaren dattie me verrast…

Burghardt, Eisel en Hincapie??? Nahhh, ik verwacht van Columbia meer in LBL met Lövkvist en Monfort

Quick Step en Cervélo zijn toch wel de twee sterkste blokken en daarachter Rabo en (dan pas) de rest.

• Alwin

Burghardt reed al sterk in Parijs-Nice.

BUrghardt is een topper die gemaakt is voor de RvV. Ik schat hem hoger in dan Langeveld of Kroon, denk je niet?

• Rudy Tek

Pozzato, Steegmans, Napolitano en dan vergeet ik er mss nog wel wat hebben ook een erg leuk blok. En niet onbelangrijk, zo bleek vandaag, een dikke zak met geld

• MWF

Het zal een van de renners zijn die in Brugge aan het vertrek staan die de RvV wint.

Wie zien we wel op zondag 5 april ergens tussen 16 en 17 uur.

• Blueprint

Burghardt schat ik zeker niet hoger in dan Langeveld, Nuyens en Flecha. Ook niet veel lager. Kroon is een ander type renner, dat is moeilijk vergelijkbaar.

• Marcos

Hij won Gent-Wevelgem 2007 ;)

• will

Het is duidelijk dat Boonen zich niet zo heeft kunnen prepareren als andere jaren. Miss het gevolg van het biologische paspoort, waar Quick S onder druk aan toe heeft moeten geven.

• Blueprint

Laten we vooral voorbij gaan aan het feit dat Boonen deze koers pas 1 keer gewonnen heeft en dus helemaal onder zijn eigen maat presteert. Iemand zonder bewijs beschuldigen van dopinggebruik is immers veel leuker!

• tim

Degene die net serieus oppert dat Katusha met Napolatino en Steegmans een sterk blok heeft mag wat mij betreft even bij zich zelf te rade gaan