Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kohl: 'Ik gebruikte al dope sinds 2005'

• Marcos

Menchov begon te winnen in 2003, toen hij de jongerentrui in de Tour won :D

Rasmussen lijkt me wel een heel duidelijk voorbeeld, die vloog opeens sinds de Tour van 2005, terwijl hij daarvoor best een aardige renner was. Nu nog afwachten tot die Matschiner gaat praten.

• Mazter

Hmm, nou nee, 4 jaar Rabo vs T-Mobile

2004: 31-25 voor Rabo

2005: 28-15 voor Rabo

2006: 20-20

2007: 36-32 voor T-Mobile

Overigens veegt dit wel een hoop theorieen van tafel over de supereffecten van doping. Kohl zou vanwege dopinggebruik een maand voor de Tour van een nietsnut een podiumkandidaat geworden zijn. Niet dus, gebruikte dus 4 jaar doping met afwisselend resultaat.

• Goozzer

Wondermiddeltjes bestaan nog altijd niet, Mazter…

• arend appelberg

dat van rasmussen lijkt me toch een beetje onzin. in 2003 reed rasmussen al een van de beste klimmers in de vuelta rond. misschien heeft rasmussen sinds 2003 die manager :)

• arend appelberg

dat is niet waar mazter. het bevestigt juist de kracht van epo. hij gebruikte natuurlijk pas sinds de tour 2008 cera. epo/cera heeft wel even wat meer effect dan die andere middeltjes

• Mazter

Inderdaad, hij stormde naar een 42ste plaats in Romandie, 110de plaats in de Vuelta en een 69ste plaats in Lombardije. Hij verdiende toen echt de prijs van neo van het jaar.

• JW

Als je de erelijst van Menchov ziet dan beginnen de goeie resultaten roch al heel wat eerder. Zijn jongerentrui in de Tour van 2003, om maar wat te noemen. Ik kan daar niet in 2005 een geweldige sprong in zien.

Bij Rasmussen viel het niet zo erg op zo lang hij alleen in de Tour, en dan nóg vooral in één lange bergrit, sterk reed. Pas toen hij plotsklaps ook sterk kon tijdrijden, en voor de gele trui niet te kloppen leek, ging hij echt de aandacht trekken.

• Marcos

Toen werd hij 7de ofzo in het eindklassement toch? Dat was indrukwekkend, maar de concurrentie was toen wel van een ander niveau dan in de Tour van 2005, waar hij zonder valpartijen in de slottijdrit gewoon duelleert met Ullrich voor het podium.

• arend appelberg

wat een scorebordjournalistiek. kohl viel veel aan. en reed erg indrukwekkend. z'n 2e jaar nog een stuk sterker ook. dat viel toen iedereen op, op dit prikbord en schreeuwde iedereen hoe dom rabo wel niet was om hem geen prof te laten worden. opportunisten…

• G1ant

Tweede kans: prima. Als leraar, acountant, fotograaf, eigenaar van een sigarenzaak, fysiotherapeut, schrijver of vakkenvuller. Ik wens hem oprecht veel succes. Maar niet in het wielrennen.

Als ik vier jaar lang elke dag uit een kassa jat, verdien ik een tweede kans, maar een bedrijf is gestoord als het mij weer achter een kassa zet.