Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kohl: 'Ik gebruikte al dope sinds 2005'

• arend appelberg

7e in het eindklassement jah door z'n tijdritten. jezus waarom herinnert zich niemand hier nog koersen maar zoekt iedereen maar uitslagen op?? kijk eens verder dan je neus lang is. hij behoorde toen tot de top 3 klimmers in die ronde. wellicht anders dan de 2005 tour. maar jah daar kreeg hij veel ruimte voor een gedeelte in ontsnappingen.

• arend appelberg

daarom komen mensen met een strafblad zo moeilijk aan werk en dat is erg triest. iedereen verdient een 2e kans.

• Blueprint

Maar goed dat ze die bij Rabobank hebben laten gaan dan.

• Robin

Tja, ik zie liever Kohl terugkeren in het peloton na zulke uitspraken dan Ivan “ik overwoog doping te gebruiken” Basso.

• Marcos

Hoho, ik weet nog wel hoe de Vuelta toen ging hoor ;) Rasmussen was toen sterk, maar toch niet zo indrukwekkend als hij bijvoorbeeld op Courchevel was, een paar dagen nadat hij al veel indruk gemaakt in de rit die hij won.

• JW

Och, misschien was hij er dan wel niet mee begonnen ? Afgaande op verhalen van betrapten (zoals Jaksche) kon de druk vanuit de ploegleiding erg groot zijn.

• arend appelberg

er zit opzich wel wat in marcos. maar toch vind ik het verschil vrij klein. totdat onze vriend bloedtransfusies ging doen in de tour van 2007 en hij zodoende ook ineens als een beets kon tijdrijden.

• JW

…en niemand weet hoeveel jaren Basso al overwoog om te gebruiken…

• arend appelberg

ach basso heeft ook zonder doping een enorm hoog niveau. dat bewijst hij wel dit seizoen. daarom geloof ik wel dat basso nooit aan de epo heeft gezeten(net als scarponi). wellicht andere middeltjes. we gaan het iig zeker weten als we basso gaan zien tijdrijden.

• MWF

Maar de samenleving heeft meer last van mensen die dagelijks uit een kassa jatten dan die doping gebruiken als beroepssporter.