Ach zolang individuele renners aan de schandpaal genageld worden en met boeien!!! afgevoerd worden (leve de kordate franse politie!!!), ben ik niet zo onder de indruk van de al die fanatici tegen doping. Zijn jullie zelf zo heilig?
Erger nog vind ik Bram Tankink - een beroepssporter die beter zou moeten weten -Maar nee hij gaat die Ricco wel ‘s “even op z’n bek slaan”. In het achterhoeks klinkt het ook nog 's leuk.
Als doping werkelijk zo geweldig was, dan was ik ook prof en dan zou ik komend weekend lekker de ronde van Vlaanderen rijden. Profs moeten zo hard mogelijk fietsen, en hoe ze dat doen moeten ze zelf weten.
Degene in een massasprint die het meeste risico neemt wint ook vaak, dat beslist iedere renner ook voor zichzelf hoe ver die daarin wil gaan. En zo zijn er echt nog meer voorbeelden. Maar nee, met doping zou je opeens een ander schade berokken…..
En als journalisten 's zouden ophouden met die fabeltjes van eerlijke sport en fairplay…. Dan komen we misschien echt verder. Dan kan je je aandacht richten op controles bij jeugd. Want dat is pas echt een ander verhaal.