Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Selecties Vlaanderen

• Art

Ik ben het eigenlijk wel met Goozzer en Ad eens. De vergelijking met Voigt vind ik ook niet eens zo slecht, behalve dat Voigt natuurlijk een stuk beter bergop kan en ik eigenlijk geen idee heb wat Lieuwe daar waard is.

Ik had Westra er expres niet bijgezet, omdat ik juist denk dat hij op het vlak van de explosiviteit nog flink wat stappen kan maken en op dat vlak daar op dit moment nog niet goed voor is. De andere renners die ik noemden, zijn namelijk allemaal wel redelijk tot heel explosief.

Misschien kan ik hem vanaf aankomende zondag ook wel definitief in dat rijtje zetten. Lijkt me schitterend om hem op enig moment mee te zien doen in het koersverloop.

• Akkefietje

Waarom wordt Nuyens niet genoemd? Te mooi weer zondag?

• paul

quote Art: “De vergelijking met Voigt vind ik ook niet eens zo slecht, behalve dat Voigt natuurlijk een stuk beter bergop kan en ik eigenlijk geen idee heb wat Lieuwe daar waard is.”

Lees deze zin nog eens over Art … je stelling is op deze manier namelijk nietszeggend.

• khalid

Wie is Ad?

• Art

Ik heb het over de rest van de capaciteiten van Voigt. Daarin kan ik me de vergelijking van Westra met hem goed voorstellen.

Dat Westra minder bergop is, terwijl ik eigenlijk niet weet wat hij daar waard is, lijkt een flinke tegenstelling. Maar ik ga er gewoon vanuit dat Voigt beter bergop is, daar ik nog geen resultaten van Lieuwe bergop heb gezien die mijn ogen deden openen. Dat wil niet zeggen dat hij helemaal niet bergop kan, laat dat duidelijk zijn, want dat weet ik dus eerlijk gezegd niet.

• Art

Er is maar één iemand in dit topic die de letters A en D in de juiste volgorde in zijn naam heeft staan. Het lijkt me niet moeilijk om uit te vinden wie dat is.

• paul

Eigenlijk zeg je dus; Voigt is beter bergop, maar ik weet niet wat Westra kan. Klinkt als Tina is knapper dan Simone, maar ik weet niet hoe Simone eruit ziet.

Desalniettemin kan ik je wel redelijk volgen, het type klimmer dat Voigt is, kan Westra zeker ook worden.

• ton duk

Cyclad,ik moet wel eerlijk toegeven dat ik dankzij ene MM die Westra wat beter ben gaan volgen…alle eer aan Merijn dus

Ik vroeg inderdaad al een paar weken eerder hoe het met de terreinkennis van zo'n Westra zat.Het leek mij niet dat hij al vaak over de vlaamse wegen/kasseien had gekoerst.Terreinkennis schijnt,zeker zondag,zeer belangrijk in deze koersen

Als virtuele ploegleider van Westra en Hoogerland had ik ze natuurlijk liever in Mergelland gezien…liever daar winnen dan 30e of 50 in RvV

Ton DUK

ps: Tjallingii …en jullie blijven 'm maar vooruit schrijven in RvV…hij had top 5 moeten rijden in de Panne..daar liggen zijn capiciteiten,naar mijn mening

• JW

Waarschijnlijk gelooft hier niemand dat Nuyens een van de Nederlanders is die er na de Koppenberg nog bij is.

Op de Rabosite worden ook Posthuma kansen toegedicht om ver te komen. En het zou me niet verwonderen als ook hij er na de Koppenberg nog bij zit.

• Art

Dat zeg ik inderdaad ja, wetende dat de schoonheid van Tina onovertrefbaar is ;)