“Mijns inziens hoeft hij (al dan niet in de toekomst) niets onder te doen voor bijvoorbeeld een Devolder.”
Als je de woorden “al dan niet” weg zou laten, zou je misschien wel eens gelijk kunnen hebben, vandaar mn dom grapje.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWel vreemd de genoemde selectie bij vacansoleil. Ik zou zeker een Vierhouten bij een Westra zetten, de man met kennis die nu wellicht nog een laatste keer dat kan overbrengen op zo'n talent. Zeker na die rit in de panne moeten er toch ogen open gaan dat die Westra wat sturing nodig heeft, maar wel over een grote motor beschikt. Wat de Belg ook zei vanmiddag, als hier niet een Olympisch kampioen komt meedoen in de tijdrit wint hij gewoon. En er zo lullig afgereden worden in die eerste rit( ben daar nog niet over uit, want hij moet dan echt wel even de man met de hamer zijn tegengekmoen, want hij reed continu mee voorin.) als dat niet gebeurd, staat hij ineens wel heel erg goed in het klassement.
Lieuwe Westra en klimmen: hij won in 2008 de 2e etappe in de Tour d'Alsace.
Het was niet de zwaarste etappe van het Elzasrondje, maar wel flink geaccidenteerd. Hij vertelde daarover dat hij z'n medevluchters bergop loste, één voor één.
Hij kan dus best een stukkie omhoog rijden, al zal hij (net als Voigt) nooit een topklimmer worden.
Of hij de prestaties van Voigt ooit gaat evenaren ? Dat wordt wel heel lastig, maar het zal mij niet verbazen als hij ver komt.
Ja Lieuwe was in het Mergeland te sterk voor zijn medevluchters bergop. Hij had ze daar kunnen lossen en alleen op pad gaan. Maar dit is maar limburg natuurlijk dus dat zegt niet zo heel veel. Hij heeft het in zijn mars maar een echt goede klimmer is denk ik iets te hoog gegrepen. Hij is meer een vlaamse coureur.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?