Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Ronde van Vlaanderen

• Massimo

Tegenvallende koers. Weer bijna in slaap gevallen.

• Robin

Vond het ook geen geweldige wedstrijd. Devolder dik verdiend gewonnen, verreweg de sterkste. Jammer dat Boonen en Pozzato geen finale konden rijden. Rabobank mijns inziens al op de Oude Kwaremont de wedstrijd verloren.

• JCD

Klopt. Dit was dit jaar absoluut niet Vlaanderens mooiste.

Ik moet tot mijn schaamte toegeven dat ik zelfs regelmatig overgeschakeld ben naar Willem II - nac, zo matig kon het me boeien.

• Lucho Herrera

Devolder erg sterk. Toen de reactie vanuit het peloton uitbleef op de Eikenmolen was het duidelijk dat de winnaar vooraan zat en uit de Quick Step ploeg zou komen. Devolder heeft zelf initiatief genomen en is dan ook een verdiende winnaar.

Op de fiets niks dan lof voor Devolder. Iets mediagenieker na afloop van een fantastische winst in Vlaanderens mooiste zou wel mogen. Het meest gehoorde woord in het interview achteraf………..euh.

Verder een nare val in de sprint om de ereplaatsen, Haussler die knap 2e wordt, Maaskant die gedurende de hele koers attent en sterk was en een mooie ereplaats haalt. De rabo's zoals gezegd inderdaad wat flets. Flecha heeft vermoedelijk meer dan 1 keer pech gehad. Langeveld lange tijd onzichtbaar zat er in de finale nog redelijk bij. Vermoedelijk ook iets tegengekomen onderweg.

• arend appelberg

een van de saaiste koersen van dit jaar en hier voor heb ik de wekker gezet?? jammer. volgende week wordt hopelijk beter

• PietvZ

Prachtige koers. De combinatie van de kwaliteiten van Quick Step als ploeg en de individuele kwaliteiten van Devolder, Chavanel en Boonen was meesterlijk.

• JasperK

Ik vond het een vreemde, maar wel hartstikke mooie koers.

Wat een held is die Devolder zeg, als niet-sprinter twee jaar achter elkaar dezelfde klassieker winnen, gigantisch knap. Sowieso reed de hele Quick-Step ploeg tactisch en fysiek erg sterk. Terwijl bij Quick-Step iedereen vijf procent beter is dan anders, was het bij Rabobank net andersom (moet natuurlijk wel bij worden gezegd dat na de volgende zondag het seizoen voor Quick-Step er ook weer opzit).

Maaskant was erg goed, ik ben benieuwd wat hij komende week kan.

• PietvZ

Tja, jouw cokevriendjes waren niet echt in beeld, hé. Behalve Tom Boonen dan… ;-)

• Art

1 - Devolder

2 - Haussler

3 - Gilbert

4 - Pozzato

5 - Maaskant

6 - Breschel

7 - Burghardt

8 - Leukemans

9 - Elmiger

10 - De Waele

• Massimo

Tsja Piet, als je een wedstrijd Ajax-TOP Oss, uitslag 10-0, ook mooi vindt…..daar kon je het vandaag wel een beetje mee vergelijken. Waarin QS Ajax is en de rest van het peloton TOP Oss.