Maaskant schijnt toch 4e te zijn geworden. Pozzato 5e.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk dat die iemand van Cervelo Thor Hushovd was.
Johnny Hoogerland was inderdaad de 2e man van Vacansoleil en Gerben Löwik de 3e. Het scheelde overigens een haar of Gerben lag weer op de grond na die door Grégory Rast veroorzaakte valpartij. Gerben anticipeerde er heel goed op, maar verspeelt er waarschijnlijk wel een top 10-klassering mee.
Sebastian Langeveld moest helemaal vol in de remmen, maar kwam met de schrik vrij. Volgens mij was Greg van Avermaet degene die vol over Rast tuimelde.
Ben benieuwd hoe het met Rast en Van Avermaet is afgelopen, hopelijk zijn ze er blessurevrij vanaf gekomen.
Gerd, wie Rabo-vandaag ziet als een afgang, moet inderdaad wel een enorme Rabo-supporter zijn. Ik vrees dat je dan de ploeg toch iets overschat. Je vergelijking met Roger de Vlaeminck is dan ook niet goed: er rijdt geen De Vlaeminck bij Rabo. Ik had nooit hoge verwachtingen van Rabo, hooguit outsiderrollen voor Flecha, Langeveld, Nuyens. Na een uiterst zwakke doorkomst op de Paterberg heb ik toch wel herstel gezien: Tankink die als een van de weinigen werkte in een achtervolging, Flecha, Nuyens en Langeveld met prikreacties die gewoon te weinig macht toonden. Posthuma viel weg door pech. Ik heb het woord ‘flets’ gebruikt en daar blijf ik bij, ‘afgang’ is echt veel te sterk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?