Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Ronde van Vlaanderen

• Art

Maaskant schijnt toch 4e te zijn geworden. Pozzato 5e.

• anti-dope

Rabo dramatisch, als ik Dekker was zou ik ze vanavond nog de laatste 100 kilometer van Parijs Roubaix laten rijden

• Mario Aarts

Je vergeet iets. Als Oranje slecht speelt en wint dan worden ze uitgefloten en afgebrand in de pers omdat ze niet hun best deden om het publiek te vermaken.

Maar ik heb geen ene Belg horen fluiten of boe horen roepen vandaag en Wuyt was juist positief over de koers.

• Cyclad

Ik denk dat die iemand van Cervelo Thor Hushovd was.

Johnny Hoogerland was inderdaad de 2e man van Vacansoleil en Gerben Löwik de 3e. Het scheelde overigens een haar of Gerben lag weer op de grond na die door Grégory Rast veroorzaakte valpartij. Gerben anticipeerde er heel goed op, maar verspeelt er waarschijnlijk wel een top 10-klassering mee.

Sebastian Langeveld moest helemaal vol in de remmen, maar kwam met de schrik vrij. Volgens mij was Greg van Avermaet degene die vol over Rast tuimelde.

Ben benieuwd hoe het met Rast en Van Avermaet is afgelopen, hopelijk zijn ze er blessurevrij vanaf gekomen.

• Massimo

En het belangrijkste: hij klopt Boonen ook nog eens. Ik word Gerben-fan!

• Andere Peter

Gerd, wie Rabo-vandaag ziet als een afgang, moet inderdaad wel een enorme Rabo-supporter zijn. Ik vrees dat je dan de ploeg toch iets overschat. Je vergelijking met Roger de Vlaeminck is dan ook niet goed: er rijdt geen De Vlaeminck bij Rabo. Ik had nooit hoge verwachtingen van Rabo, hooguit outsiderrollen voor Flecha, Langeveld, Nuyens. Na een uiterst zwakke doorkomst op de Paterberg heb ik toch wel herstel gezien: Tankink die als een van de weinigen werkte in een achtervolging, Flecha, Nuyens en Langeveld met prikreacties die gewoon te weinig macht toonden. Posthuma viel weg door pech. Ik heb het woord ‘flets’ gebruikt en daar blijf ik bij, ‘afgang’ is echt veel te sterk.

• Wanny

Leek me zelfs dat Gilbert flink van zijn lijn afweek, waardoor Maaskant er niet meer langs kon. Dus hij zou zelf als 3e moeten worden geklasseerd.

• Cyclad

Leuk dat je dat zegt, Massimo. Ik word door jo weliswaar niet genoemd, maar geloof me dat ik als Löwikfan minstens even blij ben als Boris, Aschwin en Marida !

• Sub Culture

Verhulst is dan ook niet de bekendste auteur van België.

Wel de meest gehypte voor dat elite volkje dat zich ‘humolezer’ noemt.

Oh was het al maar woensdag.

• bersch

De winnaars van de Waalse klassiekers en baskenland dopinggebruikers?

Alsof Boonen en Devolder zo clean zijn…