Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Ronde van Vlaanderen

• Art

Ik denk het niet Ad. Die man van Cervelo zou ook wel eens goed Hammond kunnen zijn, als ik zijn postuur zo zag.

Er viel ook nog een Cervelo-man in die val met Rast. Dat zou wel eens Hushovd geweest kunnen zijn.

Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn zoals jij het zag.

• Massimo

Wist niet dat jij zo'n Löwikfan bent Ad, dacht dat jij het meer voor Ista had. Maar toch: jij ook van harte!

• Cyclad

Rudy, ik ben het 100% met je eens. Degenen die vandaag in slaap zijn gesukkeld zijn geen wielerfans, maar waarschijnlijk Belgenbalers.

Quick Step maakte er een tactisch heerlijke koers van, briljant uitgevoerd. Zoon Robin en ik hebben echt zitten genieten vanmiddag. Zeer interessant van A tot Z.

En dan zo'n Devolder…wat een grandioos renner. België adoreert Tom Boonen, maar ik heb de renner Stijn Devolder allang in mijn hart gesloten.

• Cyclad

Ach kom Wanny, Gilbert sprintte op volle kracht, blijf dan maar eens loodrecht!

Niks deklassering van Gilbert, dikke onzin.

• Massimo

Ik ben geen “Belgenbaler”. Mooi landje, aardige mensen en lekker eten. Vind alleen die Vlaamse klassieker de laatste jaren zeer saai.

• Cyclad

@ Massimo: haha, ik vind Kevyn Ista een prima renner, maar jij vindt hem beter ;-)

@ Art, ja, het zou ook Hammond kunnen zijn geweest. Nu je het zegt twijfel ik.

• Blueprint

Ik heb een mooie koers gezien, totdat Devolder kon aansluiten bij Chavanel. Dan weet je dat het gedaan is en is de echte finale niet boeiend meer. Quick Step was natuurlijk heer en meester, de ploeg heeft op perfecte wijze Pozzato buitenspel gezet. Silence vertoont onder impuls van Gilbert tekenen van herstel, Rabobank viel me toch tegen, daar doet pech niets aan af. Beeld van de dag is voor mij Cancellara, die met zijn fiets op zijn schouders de Koppenberg opwandelt, als ultiem teken van zijn totaal mislukte voorjaar.

• Goozzer

Je bent goed op dreef, Marco. Met ieder woord ben ik het volledig eens…

• Mario Aarts

Het was een heerlijk slaapverwekkende tactiek inderdaad.

• Cyclad

Jij hebt liever een klassieker waarin iedereen er in vliegt zonder tactische snufjes? Dat gebeurt tegenwoordig bijna niet meer, alleen bij de amateurs en de junioren.

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik kan mooi genieten van het tactische spel.

Zo vonden wij de tegenaanvallende actie van Sergei Ivanov onbegrijpelijk, hij heeft geen enkele inspanning gedaan ten faveure van zijn kopman.

Ook begrepen wij niet waarom Silence niet wat mannetjes opofferde (Sentjens, Hoste, Scheirlinckx).

Er valt zoveel uit zo'n wedstrijd te halen, maar misschien ben ik teveel analyticus geworden de laatste jaren :-)