Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Ronde van Vlaanderen

• pintenzoeper

200!

• Goozzer

Gerd, af en toe verdenk ik je toch van verkapt chauvinisme… ;)

Waarom de VRT/Sporza? Wil je de beste verslaggeving met koersinformatie dan zul je, zeker tijdens de koersen in Vlaanderen, toch bij Sporza moeten zijn. Bovendien ben ik een groot liefhebber van De Cauwer, waardoor ik eigenlijk standaard op Sporza afstem als co-commentator is. Ook maakt hij, voor mij, veel van Wuyts mindere kanten (zijn steeds negatievere en chauvinistischere houding) goed.

Wat betreft Devolder en doping… Het is niet aan mij…

• Glen

Hij bedoelt reacties zoals:

Het is maar een ‘B-koers’

Het mooie werk moet nog komen

Bijna niemand neemt dit serieus

etc…

• Glen

De belgen hebben toch geen slechte koers gereden? Waarom dan fluiten? Een Belgische ploeg heeft het subliem gespeeld en afgemaakt. Toch alleen maar reden om te feesten

• diravi

De VRT moet zowat de slechtste openbare omroep (omroep tout court) van de wereld zijn. De zender drijft op heruitzendingen en op sport dat gebracht wordt als entertainment, d.w.z. zonder de minste kritische berichtgeving. Wat Wuyts en zijn collega criterium organisator doen is (slecht) entertainment en geen journalistiek. En dan missen de sport“journalisten” nog de ergerlijke pretentie van de gewone nieuwsredactie…

Wat een zelfkastijding Gerd. Ik vond Dimitri Verhulst in de studio een verademing. (ben nochtans geen Humo-lezer Sub…) Wielerfan, niet overdreven chauvinistisch, geen domme vragen stellend, af en toe spits uit de hoek komend. Renaat vanuit de koers was zoals gebruikelijk zakelijk en neutraal. De enige ergernis wordt bij mij gewekt door Wuyts die ongegeneerd, jaar in jaar uit, zijn homo-erotische voorliefde voor de Vlaamse Übermenschrenner mijn kamer in-ejaculeert. Met beschrijvingen van 's renners dijen en al… En dat elke 2 minuten. Je zou dan willen dat er geen Vlaming won. Dit alles is erg ernstig, het is pure ongewenste intimiteit.

Volgend weekend wordt het weer erg afzien met P-R. Boonen (Wuyts zegt (BHHRRRHHHHOOOOOOOOOOOOONNNEN dames en heren). Daarna wordt het gelukkig stukken minder tot Giro in zijn beslissende fase weer plaats moet maken voor: de RONDE VAN BELGIË!!

Verder valt het toch wel mee met de vrt? Kijk en luister eens naar de openbare omroep van Frankrijk of Duitsland.

• Zenon J.

Hushovd is na de valpartij niet eens meer gefinished en afgevoerd naar het ziekenhuis. Iemand meer info hoe het ervoor staat?

• Glen

En Devolder was geen kopman?

• Glen

Pozzato heeft 1 keer geprikt en meteen gestopt. Boonen is meerdere keren gegaan en heeft zelfs op het vlakke sommige renners terug gepakt, telkens zat Pozzato in zijn wiel en deed hij voor de rest niets.

• Glen

Ze kunnen echt wel kritisch zijn op de Belgische sport, kijk maar naar de voetbal, zij weren toch ook niet gespaard?

• diravi

Vind ik begrijpelijk van Pozzato, het was niet aan hem om de koers te maken. De ‘shadow’… ik vond het interview met Boonen wel vermakelijk.