Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Ronde van Vlaanderen

• Boris de Löwikfan

Verdiende sterke winnaar, maar met zo'n overmacht aan sterke renners zijn dit soort koersen een stuk minder leuk om naar te kijken. Volgende week zal niet veel anders zijn vrees ik.

Wat is dat toch eigenlijk met die Lefevre en Bruyneel, je zou ergens zeggen, als je echt zo van je sport houdt dan koop je niet al je concurrenten op, spanning compleet weg. Vanaf de Kwaremont heb ik eigenlijk geen moment meer getwijfeld uit welk kamp de winnaar zou komen, verdiend dat wel, maar leuk, nee…

Overigens had Sentjes de pelotonspurt makkelijk gewonnen als die valpartij er niet was geweest.

Pluim voor de mannen van de zonvakantie!

Groet

• Goozzer

Ik zie het ook. Hoe dan ook, het doet niets af aan mijn standpunt ;) Het is niet omdat je de RvV tegenvallend vond, je ook meteen een Belgenhater bent…

• Leon

Volledige uitslag nu op CQ:

http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=10898

• Koos

Rabobank inderdaad super veel pech vandaag vooral Flecha die toch weer de sterkte blijft in deze koersen. Zonder de pech van vandaag zie ik Flecha volgende week in Roubaix meedoen voor de overwinning.

• timbo

Net op video de ronde nog gezien. Fikse tegenvaller. De ronde is de laatste jaren sowieso wat minder spectaculair aan het worden. Dit jaar vooral Rabo en Cervelo die hun goede voorjaar niet waar konden maken. Bijzonder jammer want anders had er misschien nog een spannende finale ingezeten.

Andere irritatie zijn die Boonen en Lefevre. Nu weer dat gezeur dat Pozzato koerste als een kopman onwaardig en dat hij Boonen's schaduw was. Pozzato viel nota bene zelf aan. Als Boonen niet had gewild dat Pozzato op zijn wiel reed had hij hem toen moeten laten staan en niet dat zielige gedoe na de koers.

• Boris de Lowikfan

Nardello de held rijdt uit en word laatste, Terpstra de finish niet gehaald.

Groet

• gerd

Ik ben het erme eeens dat het positivisme of de euforie op de VRT tenenkrullend is.

Maar, vraag ik mij dan af…zendt NOS deze wedstrijd niet uit…is het dan niet onvoorstelbaar dom om op een zender te kijken waarvan je niets kan relativeren ? Dat is zelfs neurotisch…

De VRT moet zowat de slechtste openbare omroep (omroep tout court) van de wereld zijn. De zender drijft op heruitzendingen en op sport dat gebracht wordt als entertainment, d.w.z. zonder de minste kritische berichtgeving. Wat Wuyts en zijn collega criterium organisator doen is (slecht) entertainment en geen journalistiek. En dan missen de sport“journalisten” nog de ergerlijke pretentie van de gewone nieuwsredactie…

Ik begrijp de ergernis (ze is terecht), maar om dat te gaan extrapoleren naar alle Belgen ,dat is gewoon dom.

Ik veronderstel dat niet iedere Nederlander gedurende eeen WK voetbal met een klomp op zijn kop loopt rond te lallen…ik mag hopen dat er gedurende die periode ook anderskleurige inlegkruisjes, condooms, mayonaise, worsten dan de oranje versies gebruikt worden.

En van mij Parijs-Roubaix uitdraaien op een strijd tussen Flecha (of langeveld), Maaskant en Devolder en dat de beste dan moge winnen.

Tot slot, de man die reageert op mijn uitspraak over doping en het soort renners dat vanaf de AGR de dienst gaan uitmaken. Devolder is nog nooit in verband gebracht met doping, Boonen nam partydrugs en ik wil met je meegaan en for the sake of argument zeggen dat Boonen niet zuiver rijdt…dat gaat dan om één renner, niet over de hele top van het Vlaamse wielrennen (en dan heb ik het ook over niet-Vlamingen zoals Pozzato, Haussler, Flecha, Langeveld, Maaskant en al de rest). maar ook hier komt men niet verder dan wat ongefundeerde anti-Belgische onzin…

• Sub Culture

terpstra rijdt toch ook een vrij onopvallend voorjaar.

die hele milram ploeg komt eigenlijk niet zo best voor de dag.

• Cyclad

Ik verbaasde me er al over dat Niki Terpstra gestart is vandaag.

Hij viel in de Driedaagse van De Panne uit met knieklachten.

'k Ben bang dat er dit voorjaar om die reden weinig van Terpstra verwacht kan worden.

• Robin

Ik ben geen familie van Cyclad ;)