Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista Al Pais Vasco (UPT) Etappe 1

• Sub Culture

ik denk dat die Lotto De Greef was.

leek me een lange ranke gestalte en ik zag niet meteen wapperende manen

• Manthing

je kunt je bijna niet meer voorstellen dat Thomas Dekker vorig jaar in dit geweld 3e in de eindstand werd.

• HP

Ook geen:

Sastre

Pfannberger

Gerdemann

Monfort

Mollema

in de eerste groep. Toch heel wat mannen “uitgeschakeld” voor het klassement

• Goozzer

Kreuziger zat er gewoon bij, die begint langzaam maar zeker op stoom te komen…

• Boris de Löwikfan

Ook geen Hesjedal, Moncoutie, Verdugo, Oroz

• Keuteberg

Dat lijkt me logischer ja gezien De Greef zijn vorm de afgelopen tijd. Maar ik zag wel lange haren. Heeft De Greef dat dan ook al?

• Sub Culture

Devenyns heeft eerst zijn hogere studies afgerond alvorens zich volledig op het wielrennen te concentreren. In zijn eerste jaar raakte hij na een zware val in een tijdelijke coma en kwam hij bijna niet aan koersen toe.

In zijn 2de jaar was het vooral een aanpassingsjaar.

In zijn 3de jaar intussen laat hij zien dat hij een stap voorwaarts heeft gezet, reed ook al een behoorlijke tirreno.

Ondanks het feit dat hij toch al 25 is heeft hij nog een enorme progressiemarge in vergelijking met leeftijdsgenoten.

• Goozzer

Aan het haar zul je niet veel zien: De Greef gaat naar dezelfde kapper. Vansummeren ook trouwens…

• apenzoon

Hoe is het met Freire afgelopen?

• Sweepah

HP: kirchen startte niet