Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong misdraagt zich?

• Herogewier

Ik geloof er wel in dat hij beleefd en netjes is. Maar ik denk ook dat juist hij heel duidelijk ook bij die onaangekondigde controles volgens de procedures wil werken en dat ook eist van die controleurs. Het zal me ook niks verbazen als hij dikwijls de regels beter zal kennen dan de controleur van dienst. Dat het dan wellicht eens tot een conflictje kan leiden lijkt me dan ook niet vreemd, maar hopenlijk in ieder geval weer eens een storm in een glas water.

Ik kan eigenljik niet bedenken dat iemand met een carreiere voor zich zoals hji nu heeft zich zou perimiteren om doping te gebruiken nu nog. Dan zou die wel heel erg dom zijn.

• Bokito

Prachtig, maar toch pakken ze hem eindelijk ooit op deze manier.

Of hij presteerd gewoon niks dit siezoen.

• jaja

Volgens mij heeft ie l*l tegen dien vent gezegd. Da's het beledigen van een ambtenaar in functie……………………….

• Proost!

Wat een dun topic zeg. Er is geen enkele feitelijke informatie over het gedrag van LA en de controleurs. Maar dat verleidt een aantal mensen tot vergaande speculaties. De sympathie gaat blijkbaar bij de meesten uit naar de gecontroleerde LA. LA is een held omdat hij de controleurs op hun nummer zet.

Dat wij Nederlanders niet van toezichthouders en controleurs houden blijkt wel uit het gedrag tegenover conducteurs, buschaufeurs, ambulancemedewerkers, verkeersregelaars en nog een paar van die groepen. Dat op dit forum een groot aantal mensen dit soort gedrag menen te moeten romantiseren valt me nogal tegen.

• JW

Tsja,

…..de dopingcontroleur die elke dag weer bij renners aanbelt;

…. de man van de VWA die de eigenaar van een eenmanscafeetje een hoge boete oplegt vanwege de asbakken in zijn zaak;

….de agent die een in hoge nood verkerende wildplasser op de bon slingert;

…..de scheidsrechter die een glaszuiver doelpunt afkeurt wegens vermeend buitenspel;

…..de jager die Texelse herten doodschiet;

Ze doen gewoon allemaal hun werk, ter meerdere eer en glorie van onze samenleving. Niet elk beroep is even populair, niet elke controleur wordt even breed gewaardeerd. Dat is nog een beetje te bevatten.

Dat het in sommige kringen normaal gevonden wordt dat zelfs doorstroom regelende verkeersregelaars, hulp verlenende ambulancewerkers, blussende brandweermannen, openbaar vervoer verzorgende buschauffeurs en opstootjes sussende agenten worden belaagd vind ik ziekelijk

• gerd

Uitleg van Bruyneel.

Een paar dagen voor deze controle hingen er enkele figuren rond de woning waar Armstrong verblijft en dit zonder geldige reden.

Nu kreeg hij du controle en de dokter liet hem zijn “opdracht ” zien. Lance heeft dat formulier verkeerd gelezen, er stond “hair test” maar Armstrong las “air test”.

Dit leek hem niet plausibel, hij dacht aan de mannen die een paar dagen tevoren rond de woning hingen. Bruyneel vond de accreditatie van de controleur niet geloofwaardig. Hij belde naar Mc Quaid, die verbond hem door met Anne Gripperen die kon bevestigen dat het wel degelijk om een contorle ging. Dit alees duurde een klein half uurtje waardoor de controle dus wat vertraging opliep en dat is wat er volgens Bruyneel aan de hand was…een storm in een glas water dus als Bruyneel de waarheid spreekt.

Mij maakt geen hond wijs dat Armstrong zuiver gereden heeft, maar men moet er toch geen hetze van maken ook…

• Walter Sobchak

ik hoop dat Lance die gast over zijn vingers heeft gepist

volgens mij pist hij meer in potjes dan in toiletpotten

• Herogewier

“Mij maakt geen hond wijs dat Armstrong zuiver gereden heeft, maar men moet er toch geen hetze van maken ook…”

Hier kan ik eigenlijk wel in mee gaan, maar wat heeft hij nu te winnen nog met doping of te verliezen mochten ze hem wel weten te pakken mocht hij gebruikt hebben. Daarvoor is hij denk ik te ambiteus om dat risico nu nog te lopen. Dus voor nu verwacht ik niks spectaculairs meer van hem.

• Proost!

Het klinkt toch een beetje alsof LA een controle heeft geweigerd omdat hij eerst een half uurtje nodig had. Nou ja, het was misschien vroeg en moest hij eerst nog zijn air kammen.

• Pebo

Ik las net ergens anders dat zij VERSTONDEN dat hij ‘Air’ wilde hebben….? Dit is wel het slechtste excuus dat ik ooit gehoord heb. Over jezelf verdacht maken gesproken. Alsof Bruyneel en Armstrong na 100+ controles niet wisten dat hij ‘Hair’ wilde hebben. Zo wordt het wel een vreemd verhaal. Bruyneel is dan ook nooit de slimste geweest.