Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

107e Parijs - Roubaix (Fra) (HIS)

• Cyclad

:D

• Gratia Maria Margretha

Na het WK de mooiste wielerdag van allemaal, vannacht word het feest in huize de Löwikfan, als ik keizat terug kom van paaspop en de laatste 3 uur van de koers nog even ga kijken.

Veel plezier vanmiddag jongens, en Forza Leuwik!

Maar de twee die ik het het meest gun zijn vandaag toch wel Hincapie en Flecha.

Groet

• en

Flecha graag, Hincapie liever niet. Ik weet niet precies waarom maar ik vind hem echt geen sympathieke renner.

• Ali w

12:12 Devolder valt aan De eerste ontsnapping is een feit en er zijn meteen enkele grote namen bij: Devolder, Klier en Knaven zijn er maar drie van. Zo meteen geven we ze alle 11. Ze hebben voorlopig 30 seconden.

• Art

11 man vooruit met 30 sec. voorsprong. Daarbij o.a. Devolder, Klier en Knaven.

Devolder nu al.

• Ali w

http://www.sporza.be/cm/lmc/wielrennen/voorjaar/Comp_Parijs_Roubaix#

• Ali w

11 namen Stijn DEVOLDER (Quick-Step) , Kasper Klostergaard (Saxo), Angelo Furlan (C.Agricole), Steven Cozza (Garmin), Greg Henderson (Columbia), Yoann Offredo (Fd.Jeux), Wesley Sulzberger (Fd.Jeux), Joost Posthuma (Rabobank), Servasi Knaven (Milram), Steve Chainel (Bouygues) en Andreas Klier (Cervelo)

• Cyclad

Een iets te goede vluchtgroep.

Klinkende namen als Knaven, Chainel (voor mij een outsider vandaag), Klier en Posthuma.

Wat Stijn Devolder doet is ongekend. Hij maakt de koers nu al hard zo lijkt het.

Silence-Lotto zal nu al moeten werken, evenals Katusha

• DutchSL

Wellicht proberen ze het O'Grady scenario te voorkomen.

• Martijnz

Ik vind het wel haast komisch worden dat Silence consequent achter de feiten aan blijft rijden.