Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

107e Parijs - Roubaix (Fra) (HIS)

• Sub Culture

Weylandt reed ooit als eerstejaarsbelofte top 5 in parijs roubaix (bij de beloften dan natuurlijk) dus geen reden om daarachter te rijden voor quickstep zelf, is sowieso van de kopgroep een van de betere mannen voor deze koers.

• Lucas

Mooi verhaal.. :-)

• Olmo

Hoewel een goede renner voor de kleinere eendags- en rittenkoersen kan Weylandt nooit meespelen tot in de finale van een grote koers. Het is niet aan Quickstep om te rijden, maar als deze groep tot in de finale reikt dan gaat Weylandt niet om de overwinning rijden.

Toch het verschil maar niet al te groot laten worden.

• Cyclad

Wouter Wylandt zal het nooit winnen van jongens als Klier, Posthuma en Chainel. Quick Step zit allerminst in een zetel. Cervélo en Rabobank wel.

• Art

Voorsprong 1 minuut.

• Goozzer

Inderdaad, Weylandt is meer van het vrouwelijke type…

• Lucas

Kan niet wachten tot de uitzending begint.

• Cyclad

Weylandt, sorry.

Ik ben het wel met Sub eens dat het niet aan Quick Step is om te werken. Silence-Lotto en Katusha lijken me daarvoor de eerst aangewezen ploegen.

• Mario Aarts

Weylandt? Die stapt toch wel af zodra er een kans is dat hij vies wordt.

• Sub Culture

Ik heb Klier, Posthuma en Chainel ook nog geen onvergetelijke P-R's zien rijden hoor.

Nuja dit soort ontsnappingen in P-R zijn typisch, die waaien naar het einde toe gewoon terug naar de voorste gelederen.