Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

107e Parijs - Roubaix (Fra) (HIS)

• herogewier

Inderdaad, vond die ook mooier, wat meer gewoon lekker een beetje dingen vanaf de zijkant, je moet een beetje dor Riis heen kijken, maar zoals het kijkje in de ploegleiders auto, en dan die renner van de ploeg petachi die meermaals komt vragen bij Riis of zijn gehavend been niet geholpen mag worden door Ole. De man die de laatste hoop voor hem is om de tour uit te kunnen rijden. Ole was al akkoord, maar hij moest het wel eerst aan Riis vragen. Maar Riis weigert resoluut. Hij zou maar weer straks in een etappe hard op kop rijden en het gat dichten naar een renner van CSC, dat zou hij nooit zichzelf vergeven. Haast zou je denken dat de afspraken in het peloton voorbij zijn. Er zou toch veel beter een deal kunnen komen dan een dagje voor Petachi en een dagje vrijgeleide voor een man als Voigt.

Maar inderdaad mooie beelden en voor zo'n dag heerlijke opwarmer.

• herogewier

Toch een paar mannen die als ze wat bonus hebben straks in de finale nog mee voorin zullen zitten. En die Weylandt ook zeer niet onderschatten hier. Hoeft niet veel te doen in de kop, kan rustig beetje meedraaien.

• Mario Aarts

Weylandt heeft meer weg van een stewardess dan een wielrenner.

• Cyclad

Op de kasseien moet iedereen werken, dus echt rustig zit Weylandt dan ook niet. Natuurlijk hoeft hij de koers vooraan niet te maken. Die 2 mannetjes van FdJ zullen wel het meeste werk doen verwacht ik.

Jammer dat Weylandt wordt vergeleken met een stewardess. Nergens voor nodig, Wouter Weylandt is een prima renner, eerder macho dan vrouwelijk. Hij is bepaald geen Heinrich Haussler :-)

• Proost!

Het wachten is op het commentaar van Cani. Die zal wel gehakt maken van de kansen van deze kopgroep.

• arend appelberg

dan wel een hele lelijke stewardess

• pedobear

weylandt wil graag macho zijn maar daarin faalt hij jammerlijk hoor

• cani

Ik ben wat milder dit keer rabo heeft met joost dit keer een aardige renner mee waar ik van verwacht dat ie lang mee kan,in gent wevelgem zat de winnaar vooraan en had rabo gewoon de verkeerde mensen mee,wat ook gebleken is.Waar ik vandaag wel bang voor ben dat de rabo,s weer te ver van achteren beginnen aan de belangrijke stroken,maar we zullen zien.

• Sub Culture

wat een afgunst tov weylandt hier.

akkoord, ik zou nooit de straat op komen zoal hij, maar dit soort reacties…

hoezo minderwaardigheidscomplex..?

• arend appelberg

haha minderwaardigheidscomplex en dat komt van de man. die z'n ego en eigen minderwaardigheidscomplex moet bijfeilen op een nederlands prikbord