Skil is in de achtergrond bezig met achtervolgen. Voorsprong daardoor maar 1'15".
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik heb helemaal geen minderwaardigheidscomplexen.
beetje makkelijk om telkens er kritiek van mij komt op koersgerelateerde onderwerpen over nederlanders me een minderwaardigheidscomplex aan te smeren, wie heeft er dan een minderwaadigheidscomplex denk ik dan
en nu ga ik het woord minderwaardigheidscomplex niet meer typen, want daar kruipt verdomd veel tijd in
Citaat van Ronny de Schepper / uit Erotiek in de Sport
Laat het leven maar eens @!#$ zijn, en de sport ook. Laten we maar eens kwijlen. We moeten alleen onze geilheid op tijd beheersen, ons kwijl zelf afvegen.“ (Jan Wauters in ”De Morgen“ van 3/1/1998)”
Maar die heeft een erectie!“ riep mijn vrouw uit toen Eric Zabel als winnaar van een Tourrit de aankomststreep overschreed. Ik had het zelf niet opgemerkt, maar ik moest toegeven dat ik van het fenomeen al had gehoord, al was het maar bij ”De renner" van Tim Krabbé.
En voetballers die een doelpunt scoren zouden het ook kunnen voorhebben.En zie, even later bekijk ik toevallig een video over een rit in de Giro d'Italia en, jawel hoor, Pietro Caucchioli rijdt over de meet met een kanjer van een erectie. De cameraman moet het ook gezien hebben, want met een schroom die je in deze voyeuristische tijden niet meer tegenkomt, gleed hij met de camera weg van de “gevaarlijke” plaats. Zelfs godsdienstleraar Michel Wuyts moet iets gemerkt hebben, want hij prevelde zoiets in de zin van: “Merk ook het opkomende genot!”En driemaal is scheepsrecht: over de paal van Tom Boonen bij zijn ritoverwinning in de Tour is sindsdien ook al genoeg te doen geweest, nietwaar?
Kortom, iets om dieper op in te gaan, dacht ik zo. Want als puntje bij paaltje komt, kunnen we daar allemaal nog een punt aan zuigen…Seks is nog steeds de graadmeter als het op passies en obsessies aankomt. Om voor mezelf uit te maken wat mijn ultieme passie is, pleeg ik dan ook wel eens te vertrekken van een uiterst aangenaam fantasietje op het erotische vlak. En dan kijken wat in staat zou zijn om dit uit te stellen. En dan denk ik b.v. niet dat een schitterend concert (rock of klassiek) dat zou kunnen.
Of evenmin een prachtige film en zeker niet een goed boek (want dat kun je later nog altijd lezen). Toch hou ik erg veel van muziek, film of literatuur. Maar waarvoor die ultieme wip wel zou moeten wijken, dat is voor een bergrit in de Tour, of voor het wereldkampioenschap over een moeilijk parcours, of een Parijs-Roubaix in regen en wind. Kortom wielrennen is voor mij - objectief vastgesteld - beter dan seks.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?