Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlands laatste kans voor de klassiekers is Gesink. Optimaliseer die kans.

• Goozzer

Oke, dat kan dan inderdaad een verrassing worden. Hoewel hij vorig jaar wel een superseizoen had, en zich ook in het Baskenland al onderscheidde met een of twee etappezeges - als ik met niet vergis…

• Rick

Klopt helemaal. Je geheugen laat je blijkbaar niet in de steek. :-)

• Rick

Toch verwacht ik niet dat hij zou kunnen meedoen in de eindsprint met de besten. Heeft nog te weinig kilometers in de benen.

• Goozzer

Daar heb ik, in principe, de leeftijd ook nog niet voor… Dus dat scheelt allicht… :+

• Lucas

In L-B-L en de AGR misschien niet nee, in de W-P geef ik hem al meer kans.

Toch als je zijn uitslagen in de Sarthe bekijkt (23-ste in het AK op slechts 1'07 van de winnaar) is dat verbazend, gezien het feit dat dat zijn eerste wedstrijd was.

• gerd

Was er wat aan de hand met Kirchen ? Komt die terug uit blessure ?

Min of meer off-topic, maar ik vind dat er hier (en dan niet in dit topic, dat is logisch) opvallend weinig over Maxime Monfort gesproken wordt. Akkoord het is geen winnaar, maar Amstel, Waalse Pijl en L-B-L moeten hem toch liggen…

• Lucas

Kirchen was zwaar gevallen (sleutelbeenbreuk) in - ik meen - California.

Wat betreft Monfort: misschien leuk voor een nieuw topic..?

• Cyclad

Maxime Monfort heeft nog niet echt laten zien iets te kunnen in een klassieker. Laat hem eerst maar eens een behoorlijke uitslag rijden in WP of L-B-L, dan zet ik hem wellicht volgend seizoen bij de outsiders. Monfort is meer een ronderenner dan een klassiek renner.

• Rick

In de WP mag je ‘m inderdaad wel weer voorin verwachten. Hij won er niet voor niets vorig jaar, dus die slotklim ligt ’m goed. Verwacht ook dat hij daar weer goed wil zijn en de kilometers in de AGR dus hard nodig heeft om weer in vorm te komen.

Afgezien daarvan mag z'n rentree in de Sarthe er zijn. Hij is weer op de goede weg!

• Goozzer

Kirchen inderdaad gevallen in California, samen met o.a. Freire.

Wat betreft Monfort, hij zou wel iets in de Waalse klassiekers moeten kunnen uitrichten. Het zijn immers toch zijn type klassiekers. AGR en LBL voorop; de Waalse Pijl lijkt me iets té specifiek, dat wordt lastig voor hem - of het moet zo zijn dat hij met een groepje kan wegblijven. Overigens zou top 10 in die koersen al super zijn, meer moet en mag je eigenlijk niet verwachten. Overigens zou hij van mij wel mogen: Monfort zie ik altijd graag rijden, op een of andere manier. Ik heb wel een zwak voor hem…