Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlands laatste kans voor de klassiekers is Gesink. Optimaliseer die kans.

• Goozzer

Daar heb je in principe gelijk in, Cyclad. Monfort is inderdaad meer een ronde- dan een klassiekerrenner. Toch moet hij (in potentie) in staat zijn (ooit) een goede uitslag neer te zetten. Tussen de 10 en 20 lijkt me zeker haalbaar….

• Cyclad

Dat is inderdaad niet te hoog gegrepen, goozzer. Zeker in L-B-L moet hij dat kunnen.

• Boris de Löwikfan

Een echte versnelling bergop of de kracht om 260 km met de betere mee te fietsen heb ik nog niet gezien bij Maxime.

Monfort heeft voorlopig in L-B-L zijn hoogtepunt wel gehad als hij Houffalize is gepasseerd..

Man, heel dat dorpje is Monfort Freak, en niet een beetje, tjezusss..

Groet

• Goozzer

En de reden daarvoor is…. zijn fanclub is daar gevestigd en het is tevens de woonplaats van de grootouders aan moeders kant…

• Pebo

Wat is er NIET mis met de PVV…..?

• Birillo

Dat Gesink als snelste de Muur van Hoei op reed geeft in ieder geval aan dat het met zijn explosiviteit een stuk beter zit dan menigeen hier gelooft.

• Goozzer

http://www.youtube.com/watch?v=1ueu_tq8GMI

Hier trouwens nog een, stilstaand, beeld van 2007, waarop je goed kunt zien met hoeveel snelheid hij uit de achtergrond terugkomt…

• Mazter

Heb die van vorig jaar net even teruggekeken, Evans zet vanaf 800-900 meter de sprint in. Op het moment dat Evans aanzet rijdt Gesink nog naast hem, 10 seconden later rijdt Gesink in 6de en eigenlijk al bijna kansloze positie. Dat noemen we dus gebrek aan explosiviteit. En dat zal hij weliswaar op het einde en beetje kunnen compenseren maar dan moet iedereen haast stilvallen wil hij ooit winnen. In een korte sprint lijkt hij me sowieso kansloos.