Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Scheldeprijs (1.HC)

• Glen

Net terug van de koers, kwam door mijn dorp dus zo ver moest ik niet gaan.

De leiders hadden zo'n kwartier geleden 4 minuten voor (zelf getimed) en Tom Boonen reed opvallend attent in het peleton, op de 2e rij.

Er werd heel rustig gereden in het peleton

• Boris de Löwikfan

Matthé Pronk en Pavel Brutt, niet echt een verassing dat ze vooraan zitten, wel erg leuk!

• Lucas

Is naar verluidt voor de rest van het jaar uitgeschakeld..

• Ali Pedali

Farrar kon winnen in de Tirreno, omdat Cavendish een beetje verstopertje wilde spelen voor Milaan-SanRemo.

Dus een echte kwelgeest kun je Farrar niet noemen…

• diravi

O, naar verluidt?

Heb je dit niet gelezen? http://wielrennen.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=878507&t=878398

• Boris de Löwikfan

Als Cavendish de rest op meer dan een lengte rijdt behalve Farrar, en als Cavendish er een paar wint dan speelt hij toch geen verstoppertje.

Vooral die rit waar Farrar Cavendish versloeg was echt oersterk, ik geloof in Tyler na wat ik gezien heb.

Groet

• Boris de Löwikfan

Ik zag een uurtje geleden Knaven op kop in zijn prachtige stijl, en vroeg mezelf meteen af of hij degene is die afgelopen decennia de renner is die het meest op de kop van het peloton reed…

Het zou zo maar kunnen, en wie van de jaren 90?

Neil Stephens misschien..

Wat een totale, onbelangrijke, rare vraag, maar daarom niet minder leuk.

Groet

• Art

Flinke valpartij in het peloton.

En ik wilde net gaan zeggen of er überhaupt op de wielerkalender saaiere koersen te vinden zijn.

• oké

en er gaan een paar tegen de vlakte op de kasseien, raboman klimt uit de sloot, cerveloman blijft liggen, ciolek erbij.

• Boris de Löwikfan

Stamsnijder, Haymen en van Emden in de valpartij, slechte keuze van Erik Dekker…