Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Scheldeprijs (1.HC)

• Art

Hayman is nogal boos op Reimer, die er weer bijlag.

• merijntje mortirolo

De tering! Ik dacht dat er nauwelijks iemand stond, maar er is best wat publiek!

• Art

Bijna heel Rabo uitgeschakeld door de valpartij. Alleen Langeveld en Flens zitten volgens mij nog in het peloton. De rest op achterstand.

• Boris de Löwikfan

Ook Brown en de Groot lagen er schijnbaar bij, net als Hoste waar alles weer goed mee is, waarom rijdt die eigenlijk nog, zijn seizoen zit er toch op.

Van Rabo dus nog Flens, Langenveld en Flecha voorin zegt de Belg, maar volgens mijn bron is niet Flecha daar maar Reus.

Alsof ik dat beter weet, hahahaha

• merijntje mortirolo

Oh damn, dat moest in het andere topic…

• Boris de Löwikfan

Biondo, Ongarato en Mateyev worden met de ambulance weggebracht, na alle waarschijnlijkheid hebben de ambulancemedewerkers niks opgelopen.

• Boris de Löwikfan

Koplopers hebben nog een dikke 2 minuten met nog 26 km voor de boeg, op kop van het peloton Quick-Step..Fijn om de Jong weer voorin te zien.

Ik denk dat ze gaan werken voor Davis, puur gevoelsmatig.

• Sub Culture

Davis is out hoor ik net.

Zal dus wel Weylandt zijn die de sprint zal mogen doen.

• Boris de Löwikfan

Er is werkelijk waar geen ene @!#$ te melden, word weer een massaspurt en verder gebeurt er geen ene @!#$.

Wil er dan iemand antwoord geven op mijn vraag van 15:56…ah toe…

Groet

• Sub Culture

Een van de mannen van het vroege werk binnen de sprintploegen.

Zal wel iemand van wijlen Saeco of Telecom zijn.