Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nikkels: "Schone sport? Moet je geen prof worden"

• Cleemputte

Lang en hard studeren mijn beste, en dan nog, is het behalen van deze titel inderdaad slechts voor enkelen weggelegd.

Ik geef toe, mecanicien word je gemakkelijker ;)

Gegroet, uw verkleefde broeder,

Sjef

• Cees

Nikkels reageert regelmatig op Losseveter in eigen persoon en meestal in dit soort bewoordingen. waarschijnlijk is hij het gewoon zelf. Henk Kraaijenhof bijvoorbeeld schrijft op LV meestal nog veel krommer. LV is gewoon de prikpagina van atletiekminnend Nederland

• svendemecanicien

nu weer een verkleefde broeder, het moet niet zotter worden!

ik houd me maar bij het oppompen van de tubes

gegroet,

uw solutie sniffende, 9 bar pompende wielenprikker

• Krekel

Lijkt me onwaarschijnlijk dat een arts zo veel taalfouten maakt. Leuk geprobeerd.

• Lucas

Het zijn anders eerder slordigheidsfouten dan ‘echte’ taalfouten.

• JW

Vergis je niet ! Er zijn legio met prachtige resultaten afgestudeerde HBO-ers en drs'en/mr's, die er niet in slagen een foutloze Nederlandse zin op papier te zetten !

Echt niet alleen uit slordigheid maar ook, en vaak, vanuit taalkundige onwetendheid.

• Cees

Geloof mij maar. Nikkels maakt altijd van die schrijffouten op losseveter. Als arts hoef je namelijk helemaal iet foutloos te kunnen schrijven. Sterker nog ik heb het idee dat hij er niet eens moeitse voor doet, zeker niet als hij geirriteerd is. Bovendien is Nikkels al tijdens vaste bezoeker van LV dus hij is het zeker zelf wel.

• campionissimo

Als dit de echte is, dan laat hij zich toch wel even kennen. Mensen die niet dezelfde gedachtengang hebben mogen hun mond niet open doen, terwijl hij z'n eigen geweten sust met ‘moet je maar geen prof worden’. Zulke mensen kan de sportwereld missen als kiespijn.

• L Borghini

Of juist niet….

Die heksenjacht van de laatste jaren heeft juist erg veel opgeleverd!!!

Er zouden wat minder “overheilige” bestuurders moeten rondlopen, en wat meer mensen met een praktische inslag.

Wie het ook is, hij heeft wel gelijk met z'n posting.

• Sjors

Hij weet helemaal NIETS zeker. Bloedirritant, die vent.

Is hij trouwens niet verplicht zijn mond open te doen over wie hij aan doping helpt?

Hij heeft dat ooit gezegd. ‘Nog steeds help ik hiermee Nederlandse topsporters, topsport zonder doping is een utopie’.