Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nikkels: "Schone sport? Moet je geen prof worden"

• De tuinman

Sjors schreef:

> Is hij trouwens niet verplicht zijn mond open te doen over

> wie hij aan doping helpt?

waarom???

• George Bush

En zo is het maar net

• Sjors

Stel dat er een onderzoek komt, dan mag je toch niet liegen of zwijgen?

Helemaal als doping straks in de wet wordt opgenomen. Dan wordt zwijgen bij kennis een strafbaar feit.

• Lucas

“”Helemaal als doping straks in de wet wordt opgenomen“”

Daar is anders TOTAAL geen sprake van. dat zie ik in Nederland - gelukkig - ook nooit gaan gebeuren. En dan nog kan hij zich als arts op zijn beroepsgeheim beroepen.

• Sjors

Nope. Als het voor wezenlijk belang is van het onderzoek, is er van beroepsgeheim geen sprake.

Nu zit ik te bedenken of dat niet alleen bij moord geldt. Ik weet het niet.

Maakt niet uit, komt er waarschijnlijk toch niet.

• Arnold

Toch ben ik benieuwd welke nederlandse (populistische) politicus in navolging tot zijn buitenlandse collega's als eerste wilt “scoren” met deze heksenkjacht.

Gokje: Atsma…

• noot

Wil je die naam niet meer noemen zo vlak voor het eten?

• MMM

Jullie zijn allemaal een stelletje prutseres…. Reageren op dit soort speculaties gaat echt nergens over. Dit zal Nikkels zeker niet zijn!

Doping, doping, doping…. Dit zou niet eens op zo'n beschaaft forum als deze mogen staan! Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig hier. Andere zwart maken, maar tegelijkertijd laat je ook meteen zien waar jou eigen intresses liggen. Nou die liggen blijkbaar niet bij de sport!

• Lucas

:Z

Sukkel..!

• Lourens Kl.

Discussies over doping zijn vaak erg interessant. Vind ik. En omdat ik het vaker met Berend Nikkels aan de stok heb gehad, denk ik vrij zeker te weten dat hij het was die bovengenoemde reactie plaatste.

Nikkels is niet dom, maar heeft wel een erg kort lontje. Hij houdt er niet van om tegengesproken te worden. Verder vindt hij het geen probleem om wielrenners en atleten uitgebreid voor te lichten over doping. Daar is hij heel open over. Die voorlichting gaat echter zo ver dat Nikkels ook uitlegt hoe je negatief kunt testen tijdens een controle, terwijl je wel degelijk iets gepakt hebt. Dat laatste is in mijn ogen een brug te ver, maar daar denkt Berend Nikkels dus anders over.