Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nikkels: "Schone sport? Moet je geen prof worden"

• koleos

loezer!

• Lucien Buysse

Wat een taal, wat een taal.

Dat dat allemaal gewoon mag, dat snap ik niet.

• Klaas Faber

Lourens,

Je kunt het niet met Nikkels aan de stok krijgen omdat je enkel op internet bestaat. Nikkels heeft gewoon een praktijk, toch?

Dus beste lezers: ga nou eens goochelen met “Lourens Kluitenberg” en je komt enkel berichtjes tegen waarin hij de politiestaat verkondigt en insinuaties verspreidt over atleten/atletes die contacten hebben met etc. etc.

Wat heeft die Lourens nou met sport? Als atleet? Organisator? Trainer? Sponsor?

Niks, het is een mannetje met een rammelaar.

De beste groeten,

Klaas Faber

• Leon

Wel leuk dat je op Losse Veter dit forum ook nog noemt, Lourens, en dat je aangeeft dat Nikkels' post-stijl hier meer thuishoort :D

• Lourens Kl

Aldus Klaas Faber, de man die door Simon Vroemen is ingehuurd om hem vrij te pleiten van het gebruik van anabolen.

• Lourens Kl

Beste Leon, ik moet bekennen dat ik dit forum helemaal niet kende toen ik mijn reactie op Berend Nikkels plaatste. En eerlijk toegeven: het niveau valt me reuze mee :-)

• merijntje mortirolo

Daar kom je nog wel op terug…

:+

• Lucas

Inderdaad, zet de zoekmachine maar eens op auteur ‘Lucas’.. :D

• Rick

Tja, dan wordt ineens wel erg duidelijk hoe bedenkelijk het niveau eigenlijk is…

(Sorry, was een kans voor open doel die niet te missen was! Niemand kopte 'm in dus heb ik het maar gedaan. :+ ;-) )

• merijntje mortirolo

ik wachtte op diravi. :+