Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nikkels: "Schone sport? Moet je geen prof worden"

• explora

en als het hem wel is word het tijd dat ze die vent is een keer op zijn bek slaan, hij verteld van alles maar komt nooit met bewijzen! sukkel.

• Lucas

:D

• Klaas Faber

Beste wielrenners,

Het is heel simpel met die Lourens Kluitenberg. Bestaat enkel op internet.

Van mij kun je allerlei informatie vinden via mijn website (www.chemometry.com). Dat ik als onderzoeker bij de verdediging van Simon Vroemen betrokken ben, kan iedereen in de krant lezen. Ik ben trouwens niet de enige. Niks geheimzinnigs aan. Bij Simon Vroemen is naar een resultaat toegewerkt en daarom ben ik me er in gaan verdiepen. Kun je nalezen in interviews. Wil je documenten, dan kan dat ook.

Vervolgens gaat het verhaal door het afvoerputje van de loopsport, Kluitenberg geheten, en dan ben je ineens ‘ingehuurd’. Dat geldt zeker ook voor die onderzoekers van 2 universiteiten en een onderzoeksinstituut die er verder nog bij betrokken zijn.

Wil je weten hoe Floyd Landis geflikt is, dan kun je dat nalezen op:

http://www.chemometry.com/Media.html

“Onderzoekers twijfelen zelf ook”. De journalist heeft trouwens een aardig boek geschreven over Hennie Kuiper.

• Johan

Klaas Faber, het zegt meer iets over jou als jij iemand zo persoonlijk meent te moeten aanvallen. Als je niets hebt te verbergen gebruik je deze woorden niet. Blijkbaar vormt Lourens voor jou een gevaar en wil je iedereen op internet (wie bestaat er eigenlijk alleen maar op internet?) wanhopig er van overtuigen dat hij niemand is.

Klaas, wie ben jij eigenlijk? Blijkbaar denk je dat je heel wat bent. Ben je niet. Simpel toch?

• Klaas Faber

Johan,

Morgenochtend rijdt ik in Nijmegen bij de wedrenners mee om half 10 in een WV Ede shirt.

En wat heb jij met wielrennen?Johan schreef:

>

> Klaas Faber, het zegt meer iets over jou als jij iemand zo

> persoonlijk meent te moeten aanvallen. Als je niets hebt te

> verbergen gebruik je deze woorden niet. Blijkbaar vormt

> Lourens voor jou een gevaar en wil je iedereen op internet

> (wie bestaat er eigenlijk alleen maar op internet?) wanhopig

> er van overtuigen dat hij niemand is.

> Klaas, wie ben jij eigenlijk? Blijkbaar denk je dat je heel

> wat bent. Ben je niet. Simpel toch?

• Lourens Kl

Ach Johan, ik ben die persoonlijke aanvallen van Klaas Faber inmiddels wel gewend. Hij is ook bezig met een aanklacht jegens mij bij de UCI - vanwege mijn anti-dopingstandpunten- en hij viel recentelijk mijn vorige werkgever lastig. Ze moesten publiekelijk afstand nemen van mijn uitspraken op Losse Veter, anders zwaaide er wat.

Maar het blijft natuurlijk raar dat iemand die wetenschapper is zich zo verlaagt tot allerlei persoonlijke aanvallen. Klaas Faber zou het juist moeten hebben van z'n scherpe argumentatie en doordachte beweringen. Niet dus. Jammer voor de discussie. Maar vooral erg jammer voor Klaas Faber zelf.

• Klaas Faber

Lourens,

Het blijft lachen met jou. Jij bent degene van de valse beschuldigen, toch?

• Klaas Faber

Mensen,

Leer Lourens Kluitenberg kennen via zijn bijdragen aan Losse Veter, het forum voor de atletiek. Bijvoorbeeld n.a.v. een bericht over Adrienne Herzog kwamen direkt de insinuaties over doping, zie:

http://www.themazecorporation.net/lv/?p=14624

Toen Lourens eenmaal op stoom was (na de nodige provocaties van beide zijden), vroeg ik me hardop af:

“Stel je voor dat dit allemaal begonnen was met de aankondiging van Vivian om in Spanje te gaan trainen met de bedoeling van haar blessure af te komen, en vervolgens wat PRs te gaan verbeteren. Dat laatste zou m.i. niet eens onwaarschijnlijk zijn. Kwestie van motivatie en middelen.”

Vivian is de motor achter dit forum.

Lourens:

“Maar Vivian gaat niet in Spanje trainen, en Vivian heeft ook niet samengewoond met een voormalig atleet die twee dopingaffaires aan zijn broek heeft en Vivian zat ook niet in de stal van een dubieuze Oostenrijkse manager die de spil is in een aantal dopingschandalen.”

Vervolgens reageert Vivian met:

"Ik heb wel in Kenia, Portugal, Frankrijk (op de grens met Spanje), en de VS getraind, ook een vriendje gehad die niet door een dopingtest kwam en in de stal van een manager gezeten die ook regelmatig opzien baarde.

Daarbij, zijn er ook mensen die vinden dat ik me niet gedraag.

Ligt de zaak nu anders?"

Ergo: Vivian ook aan de doping??

Lourens weet gewoon niet wanneer-ie op moet houden. Altijd maar naar beneden trappen. En let wel: hij zit niet eens in de sport dus waarom doet-ie dat allemaal? Ego-tripperij?

• Johan

Klaas, kun je eens aangeven welke valse beschuldigingen Lourens heeft gedaan?

Met bewijzen dat het valse beschuldigingen zijn graag.

Dan kunnen we weer inhoudelijk verder discussieren, lijkt je dat wat of moet je het daar niet van hebben? Want op dit moment zie ik niet echt welke toegevoegde waarde je inbreng heeft.

• Lourens Kl

Ach Klaas, jij gelooft nog steeds dat Simon Vroemen onschuldig is? Ondanks zijn intensieve contacten met dopingdealer Stefan Matschiner, ondanks zijn positieve test op methadienon en ondanks zijn veroordeling door de Nederlandse Dopingautoriteit vanwege het gebruik van een verboden infuus?

Tsja, dan wordt het lastig om in een discussie met jou tot een vergelijk te komen. Op zich niet zo erg, maar je zou het debat wat zakelijker moeten voeren, je laat je teveel meeslepen door je emoties en belangen. Vind ik.