Ja, en wie had ook weer informatie over Dekkers bloedwaarden naar de pers gelekt? Bij Rabo doen ze natuurlijk zulke dingen niet. We moeten natuurlijk niet al te naïef worden.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet lijkt me dat je je in deze zaak maar heel moeilijk door de feiten kan laten leiden. Er is de Rabo kennelijk wel wat aan gelegen om de feiten in een aantal gevallen niet boven tafel te krijgen. Dat betekent voor ons dat we ons eigenlijk op die zaken moeten onthouden van commentaar.
Dat geldt natuurlijk niet voor iemand zoals Jan Raas die de feiten wel kent hij mag erover zeggen wat hij wil. Helaas kunnen wij bij gebrek aan feiten daarvan niets controleren. In dit topic heb ik me dan ook van commentaar onthouden behalve waar het kritiek betreft over de houding van Jan Raas. We kunnen namelijk absoluut niet beoordelen waarom Jan deze opstelling kiest bij gebrek aan feiten.
“”Het lijkt me dat je je in deze zaak maar heel moeilijk door de feiten kan laten leiden.“”
Inderdaad, daarom prefereer ik niets te zeggen over iets waarvan ik de feiten niet ken.
Ik constateer echter wel het feit dat Jan Raas in interviews, voorafgaande aan de publicatie van zijn boek, dreigende taal richting de Rabobank uit. Daaraan verbind ik dus ook mijn waardeoordeel, dat ik dat laf(hartig) vind. Daar kan je het vervolgens mee eens of mee oneens zijn.
P.S. Mijn neef is weer terug naar Nice..
Proost zegt: “We kunnen namelijk absoluut niet beoordelen waarom Jan deze opstelling kiest bij gebrek aan feiten.”
Ik heb liever dat je voor jezelf spreekt.
Bovendien denk ik dat Lucas en ik (en er zijn er meer) bepaalde uitspraken van Raas, in welke context dan ook) best lafhartig mogen vinden.
Hoewel ik zeker geen superinsider ben weet ik misschien iets meer dan de gemiddelde wielerliefhebber van het reilen en zeilen bij Rabobank in het nabije verleden af. Daar baseer ik mijn mening op. Natuurlijk hoef je die mening niet te delen, maar ik vind het bepaald unfair om zo'n mening maar direct af te doen als naïef. Dat is het enige waartegen ik stelling neem, en dan kom jij met zo'n dooddoener als “je draaft door”. Tja…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?