Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amstel Gold Race (UPT)

• Art

Ja dat is Clement.

• Marco

Ik val net binnen - Frank Schleck heeft al een Limburgs voortuinje bewonderd ofzo?

• Ligbankwielrenner

Ik verwacht eigenlijk veel van Lotto. Gilbert heeft er misschien niet zo'n zin in, maar rijdt wel en ik verwacht dat hij meegetrokken zal worden door het enthousiasme van de anderen. Vansummeren is in vorm, Dekker oogt scherp, Gilbert is denk ik niet te vermoeid en Evans blijkt opeens een sprintje te kunnen winnen. Op dit moment doet Lotto weinig en als deze vier in de finale meezitten met de kopgroep… Misschien dat ze dan eindelijk echt kunnen juichen bij Lotto!

• De Kaasploeg

Voor de eerlijkheid ook het spreekfoutje van Wuyts vermelden. Michel: het is Team ColUmbia, niet ColOmbia. ColOmbia is een land, ColUmbia is onder andere een rivier.

• Jos K

Jongens, let op Kreuziger hoor in de komende jaren :D

• Cecchini

Volgens Mart en Maarten is het toch echt Martens en niet Clement, en Mart voorspelt Kreuziger een grote toekomst als ronderenner. Wisten jullie dat ook al ?

• Ene Peter

De Kaasploeg schreef:

>

> Voor de eerlijkheid ook het spreekfoutje van Wuyts vermelden.

> Michel: het is Team ColUmbia, niet ColOmbia. ColOmbia is een

> land, ColUmbia is onder andere een rivier.

Dat komt omdat die gekke Colombianen dachten dat het Colombus was piv. Columbus ;)

• Rory Bob

Liekiegas vind ik ook mooi.

• Denis Lua

Naaahh, dit slaat echt alles, ze komen er na ruim een uur achter dat het niet Martens is maar Clement!

“Natuurlijk de tijdrijder, Clement” –> Nu gaan ze natuurlijk zeggen dat die de zelfde kwaliteiten hebben, zelfde houding zelfde postuur etc etc

• Bart

Die lamlul van de VRT: ‘De AGR is als de RVV maar dan zonder kasseien, dat is een cafe zonder bier’.