Graag zelfs..! Voor die ene keer wil ik wel ongelijk hebben.. :-)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIs het voor de Rabo's niet beter als de koers niet zo hard wordt? In een harde finale zal alleen Gesink, van de Rabo's, nog kracht hebben in een kopgroep en kan de aanval van Gesink niet gedekt worden (zoals Kroon een paar jaar geleden de aanval van Schleck kon dekken, en Rebellin Schumacher). En met een grotere groep, een minder harde wedstrijd, zou Freire misschien nog wat kunnen. In de harde AGR's van de laatste jaren heeft hij nooit een kans gehad.
Toegegeven, ik verwacht dat de finale zoals van ouds gaat, op het laatst nog maar een select groepje die of gaat sprinten, of met een late uitval die gedekt wordt. En de Rabo's maken dan geen schijn van kans!
Ik moet zegge dat ik T. Dekker, in het filmpje bij de NOS, er erg scherp uit vond zien!
En Smeets begint nu al met onzin.. de eerste wielerploeg met een goed doel het shirt (volgens mij unicef/t-mobile in de tour 2005)
Of-topic –>Vannacht een droom –> Wegmann die wint!
Vraag me niet waarom ik droom over een duitser waar ik ook nog eens niets mee heb!
Ligbankwielrenner: lijkt mij een goede analyse. Als je Freire werkelijk wilt uitspelen moet je niet te hard koersen in deze koers.
Freire kan natuurlijk vanuit de achtergrond altijd een rol spelen: Gesink hoeft niet te rijden met het argument dat zijn sprinter achtervolgt, en zijn benen sparen voor de sprint op Cauberg.
Gezien zijn fantastische sprint bergop in de Waalse Pijl van twee jaar geleden (hij reed toen van de dertigste plek de top tien in dacht ik) is hij met relatief frisse benen natuurlijk niet kansloos tegen de Schlecks, al zal het tegen Rebellin, Cunego en Valverde waarschijnlijk onbegonnen werk worden.
Niemand spreekt in de voorbeschouwing over Gilbert. Doet die niet mee of zo?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?