Nee, volgens mij loopt hij altijd stiekem mee met degene die als eerste aan de beurt is.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAch, dat Weense bloedbankverhaal werd hier een paar weken terug door diverse figuren hier nog naar het Rijk de Fabelen verwezen. Maar het is natuurlijk al lang duidelijk dat daar echt wel wat (o.a.) Rabo's langs zijn geweest. De zaak werd vorig jaar niet doorgezet, omdat er niks juridisch strafbaars gebeurd was, maar met de aangepaste wet in Oostenrijk is er nu wel reden om dieper te gaan graven.
Vooropgesteld: in potentie houd ik het voor mogelijk dat alle Nederlanders en Rabo's pakken. Graag wel bewijs tonen als je namen noemt.
Ik zie het in ook niet, hoewel er veel dopinggerelateerde berichten van de laatste tijd terug te vinden zijn. Als iemand dat vindt dan lees ik graag even mee. In geloof ook wel dat DPA dit niet verzint, dat er dus echt wel iets staat in een Focus. Maar, door ervaring wijs geworden lees ik zoiets graag kritisch (terzijde Diravi, wat dat laatste betekent leg ik jou op een ander moment nog wel eens uit, maar het vereist samenwerkende hersencellen en het opzij zetten van vooringenomenheid, dus het is te begrijpen dat jij er niet aan begint). Daarom wil ik dichter naar de bron. Want dit DPA-bericht is natuurlijk geen bron. In de taal, de woordkeus kom je veelal meer te weten als je de primaitre bron hebt.
In bovenstaand bericht is wel heel duidelijk dat DPA geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud neemt. Legt alles bij Focus neer en komt steeds met die constructie ‘soll betrieben haben’, zonder enige kennisgeving wie dat dan ook roept. Dat kan dus net zo goed pakweg Diravi geweest zijn (op basis van de huidige info). Zo verwoord je het, als je een vette slag om de arm houdt, wanneer je als nieuwsbrenger zelf ook al twijfelt aan de inhoud.
Wat een treurigheid. Wanneer iemand maar vaak genoeg genoemd wordt, wordt het verdacht. Briljante redenering Kaasploeg. Zo is iedereen aangeschoten wild. Je noemt drie keer een naam en het is verdacht. heb je het al gehoord van Gesink??
Kijk naar de prestatiecurve van Dekker. Niets vreemds aan; bij de junioren en amateurs al goed, doorgetrokken naar de profs. Alleen volgend jaar viel het na de voorjaarsklassiekers tegen… hij zal wel door zijn doping heen zijn geweest, nietwaar Kaasploeg. Hij kon het niet meer betalen en had geen zin zijn porsche in te ruilen voor een shotje CERA.
Kunnen we ons gewoon gaan bezighouden met de AGR?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?