Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"Dekker ook klant in Matschiner"

• Theo volger

Wel opvallend is dat Dekker en Boogerd genoemd worden in deze zaak en dat beiden Rabobank hebben moeten verlaten vorig jaar…….

• Andere Peter

Dat is niet zo gek. Dat kun je heel goed met elkaar in verband brengen op basis van controleerbare feiten, zonder dat er iemand hoeft te worden beschuldigd.

Zonder de hele uitleg te herhalen: Rabobank trok na Tourdrama van 2007 de teugels aan kwa interne ploegdiscipline. Boogerd voelden dat als wantrouwen en de verwijdering, het onbegrip tussen hen en ploegleiding werd steeds groter. Dat leidde tot die onvermijdelijke breuk.

Zijn Boogerd en/of Dekker daardoor pakkers? Nee, natuurlijk niet. Kan dat vervelende speculaties een vruchtbaarder voedingsbodem geven? Ja, natuurlijk kan dat. En dat is ook precies wat er steeds gebeurt: zonder dat ze ooit zijn betrapt lijkt er een soort honger te zijn naar berichten die Dekker/Boogerd in verband brengen met doping.

In mijn ogen toont dat het gelijk aan van Knebels zero tolerance-beleid op dit punt, ingezet na de affaire Rasmussen (te laat dus, dat wel). Om ook maar elke schijn van doping te vermijden moet je als ploeg de renners nul ruimte geven voor stuntwerk. Als een toptalent als Dekker dat vervelend vindt, dan is dat jammer, maar dan scheiden de wegen.

• Leon

Maar AP, je bent er nog steeds volledig van overtuigd dat het Humanplasma-rabo-verhaal uit de duim is gezogen?

• joske

Denk dat het wel niet zo'n vaartje zal lopen.

Zag net Mart Smeets met M. Boogerd op tv.

Die Mart heeft hem er niks over gevraagd,

Of zou hij het nog niet weten heb uitzending via de BRT gevolgd en die vertelde er wel over

• anton - Droomteam

Leon ik dacht dat dit al vaker aan de orde is geweest .

Vaker over gelezen maar indertijd is er nooit bewijst voor gevonden wat ik er van weet en hebben ze er op terug moeten komen .

• joske

Denk dat het wel niet zo'n vaartje zal lopen.

Zag net Mart Smeets met M. Boogerd op tv.

Die Mart heeft hem er niks over gevraagd,

Of zou hij het nog niet weten heb uitzending via de BRT gevolgd en die vertelde er wel over

• Il Dottore

@Joske,

Smeets is een echte Boogy fan, hij weet precies wat ie wel en niet moet aankaarten. Het wordt tijd dat Smeets gaat rentenieren.

Groet,

Il Dottore

• diravi

Dat is lang geleden dat jij je hier nog eens vertoont Anton.

• gerd

Ik weet helemaal niet wat ik hiervan moet denken, jammer genoeg blijken veel van deze schijnbaar ongefundeerde geruchten later waar te zijn.

Ik zie wel een link Dekker-Kohl.

En dan vrees ik ook nogal veel voor mijn geliefde Lotto ploeg.

Ik hoop echt dat dit onzin is.

Ook wat Rabo betreft trouwens, da's ook een ploeg waarvoor ik veel sympathie heb.

• Bas Dollevoet

Het is inderdaad waar dat veel van dit soort geruchten achteraf waar blijken te zijn Gerd.

Ik hoop daarom ook met je mee dat dit onzin is.