Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schorsing Theo Bos

• DutchSL

Gewoon een actie van een sprinter met weinig ervaring in een peloton te rijden, geen kwade opzet, wel een stomme fout.

Straf? Hooguit uit de ronde zetten.. maar die is al afgelopen dus dat heeft geen nut meer. Twee jaar schorsen slaat natuurlijk nergens op.

• Cyclad

Volledig eens met DSL. Helder en duidelijk geformuleerd.

• cameraad

En dit zijn de beelden,

http://www.youtube.com/watch?v=B5Foelj89nY

niets onregelmentairs naar mijn mening.

• Geraldien Boerkot

Walgelijke clip, met walgelijke muziek.

• Toni

Kan iemand mij uitleggen wat Bos anders moest doen? Impey dreigt hem de hekken in te rijden. Je kan duidelijk zien dat Bos hem zeer snel dreigt in te halen en Impey richting drankhekken gaat. Het enig wat Theo doet is met zijn arm Impey nog opzij duwen maar dan is het al te laat.

• Cleemputte

Naja, er zitten natuurlijk ook nog twee van die hendeltjes op je stuur, mischien dat iemand Theo kan uitleggen waar ze voor dienen want op zijn vorige fiets had hij er schijnbaar geen.

(nee Toni, hij had WEL tijd om in die dingetjes te nijpen)

• Ziek,zwak en misselijk

Aan alle mensen die denken dat er opzet in het spel is: Als je op deze manier iemand van zijn fiets trekt weet je zeker dat je op je bek gaat. Met die snelheid, en met nog uitzicht op de overwinning, is er geen levende ziel die zichzelf dat aandoet.

Kortom, laat je niet zo meeslepen door het commentaar bij de beelden, van die Impey-@!#$ commentator.

• Toni

De gehele insteek van die commentator deugt van geen kanten. Je trekt niet iemand met opzet van zijn fiets af vooral niet omdat je dan zelf sowieso op je bek gaat met alle risico's van dien.

• Boris de Löwikfan

Volledig eens met DSL. Helder en duidelijk geformuleerd.

• Westvlaming

Dat is inderdaad wel waar,maar ik zie die Impey toch ook geen fout maken t.o.v.Bos.

Waar kan ik die langere clip vinden?