Die gaat zeker een jaar geschorst worden.Misschien nog wel langer.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNiet alleen een Belgische naam, nog blind ook. Maar misschien gaat dat wel samen.
Bos ligt zelf ook tegen het asfalt. En niet te zuinig.
Als hij hem tegen de hekken had gegooid, had Impey nu een shirt waar vier mensen in kunnen. Dat shirt blijft ALTIJD strak rond zijn lijf zitten. Het sluitende bewijs.
Lucien,
Gezien de volgende passage:
“Wat ik nog wel weet, is dat ik toch een pootje van de hekken raakte en daardoor Impey meenam.”
Ben ik benieuwd hoe je aan de conclusie komt dat Theo Bos zelf niet viel? Dat jij niet twijfelt moet je helemaal zelf weten, maar conclusies trekken op eigen halve waarheden is niet altijd verstandig om dit in het openbaar te doen. Zeker als je halve waarheden niet eens waar zijn…..
Of Theo Bos nu wel of niet Impey tegen de grond heeft getrokken is in jouw statement niet eens van belang. Als hij dit al gedaan zou hebben is dit niet sluitend uit de beelden te halen.
Welke UCI Commissaris zie je in de buurt die dit goed heeft kunnen zien?
“Jury 1” achter het peloton heeft het niet goed kunnen zien, gewoonweg te ver weg.
“Jury 2” voor het peloton heeft het niet goed kunnen zien. De beelden laten zien dat er andere renners zijn die het zicht ontnemen. Voor de motorordenance geldt hetzelfde.
M.a.w. Theo Bos zal in dit geval naar mijn mening niet geschorst worden. Zeker gezien ook al de statement van 1 van de commissarissen dat deze er geen werk van gaat maken.
ongelooflijk hoe hier weer op de man (Sub) gespeeld wordt ipv het over het onderwerp te hebben.
mijn mening: Bos' verhaal klinkt heel plausibel. Ik geloof absoluut niet in kwade bedoelingen van de man, maar hij gaat wel degelijk in de fout. Als je tegen 60 per uur rijdt op 1km van de streep moet je je handen aan je stuur houden. In zo'n hectisch gedoe tegen die snelheid is het enorm gevaarlijk om je stuur met slechts 1 hand vast te houden.
Als hij hier zijn stuur gewoon vasthoudt met 2 handen, remt en Impey voorlaat is er waarschijnlijk geen valpartij. Dat hij dan iets minder goed geplaatst zit, is spijtig voor hem, maar zulke dingen gebeuren tientallen keren tijdens elke sprintvoorbereiding, weet ik uit ervaring. Als iedereen dan zo maar even zijn handen van zijn stuur haalt om tegen een ander te duwen, krijgen we nog 5 keer zo veel valpartijen als er nu al zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?