Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luik-Bastenaken-Luik (HIS)

• StephanieVdV

Daarmee dat hij op het einde van de Amstel nog mee was?

Ik ben helemaal geen Dekker-adept,

maar een beetje objectief kijken mag ook wel hoor!

Er zijn genoeg renners die véél minder rijden dan hem!

• podium3

Waarom al dat gezeur op T. Dekker, ik ben net zon fan van hem als van de rest van de nederlanders die bij een buitenlandse ploeg rijden. Hij heeft het gewoon heel moeilijk gehad en hij komt langzaam maar zeker wel terug, ik heb heb liever dat hij de weg van de geleidelijkheid bewandelt dan dat hij er in eens weer staat. Laten we met ons allen een beetje positief over T. dekker blijven. We zijn immers een chauvinistich landje.

• PietvZ

Wat een onzin. In de AGR was Thomas gewoon goed. Hij zette Gilbert aan de voet van de Caubergh af en liet toen lopen. Hij heeft dus gewoon 250 km in de kop van de koers gereden.

• PietvZ

“Moest er na Luik-Bastenaken-Luik uit met een knieblessure en was er daarom niet bij in de Waalse Pijl.”

Vooruitziende blik daar bij het Nieuwsblad…

• Goozzer

Bijna een jaar vooruit kunnen ze daar kijken, inderdaad. Moet overigens wel een heftige blessure aan de knie worden, als dat zo'n lange tijd gaat duren…

• marc

Haha, waarom lijkt Lambiek nou weer op Thomas Dekker?

• apenzoon

hoe laat beginnen de uitzendingen op nos en sporza???

• HP

rond 14.00 op nos.nl

• StephanieVdV

En 14.10 (ongeveer) op canvas.

• Jerommeke

Koers al lang bezig.

Is nog weinig te zien.

Typisch Luik.

Ziet Jerommeke niet gaarne.