Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luik-Bastenaken-Luik (HIS)

• apenzoon

Regent het in Luik????

• Jos K

Ongelooflijk, de deur staat goed open van achteren, Riblon (6e AGR), Veikanen, Ardila en nog een man of 40, 50 eraf..

• dj

Goed werk van Fuglsang!

• Keuteberg

Saxo Bank maakt het peloton nu echt dood. Dit wordt een superzware editie.

• GeorgeBush

En Theo Eltink ook kansloos gelost (die hier een enkelen jaren geleden werdt aangeduid als de nieuwe nederlandse marco pantani). Theo Elthink kan beter stoppen met wielrennen en postbode worden, kan ie elke dag op een opoe fiets de post rondbrengen. Ze kunne beter een Ronan van Zantbeek prof maken bij Skill Shimano

• Cecchini

Als Saxo Bank vandaag niet wint, gaan we achteraf eens lekker over hun tactiek zeiken. Ik verheug me trouwens nu al over de clash Astana/Saxo tijdens de Tour

• Lucas

Hun tactiek lijkt me sowieso okay.

Hun kopmannen zijn niet bepaald sprintwonders en moeten dus bij voorkeur alleen aankomen. De beste manier om dat te bewerkstelligen is de koers hard maken.

• dj

Zeker nu Saxo met CAS op de ontsnappingstour gaan. Met Kolobnev en Kroon hebben ze nog meer ijzers in het vuur voor dit soort ontsnappingen.

• matthijs

Ook Gesink nu al

• Rabo Fan

Gesink is echt niet slim bezig.