Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank Pro Team 2010

• Dave

Het is wel heel vroeg op het jaar maar na L-B-L worden de nodige balansen opgemaakt over het al dan niet presteren wat dan ook weer reacties ontlokt van bijvoorbeeld Harold Knebel.

Deze had het over doorstroming van continentals, het verkleinen van het team met een paar renners etc… Hierop afgaande en met 1 extra eigen toevoeging voor Rabo uit Spanje kom ik op de volgende 26 renners voor 2010. Eens of oneens? Wie zou er volgens jullie echt weg moeten of juist perse bij moeten? Ik ben benieuwd naar de reacties van de ervaren prikrotten.

Theo Bos

Lars Boom

Stef Clement

Laurens ten Dam

Rick Flens

Jos van Emden

Robert Gesink

Sebastian Langeveld

Tom Leezer

Bauke Mollema

Joost Posthuma

Kai Reus

Tom Stamsnijder

Bram Tankink

Maarten Tjallingii

Coen Vermeltfoort

Pieter Weening

Dennis van Winden

Juan-Antonio Flecha

Oscar Freire Gomez

Juan Manuel Garate

Joaquin Rodriguez

Graeme Brown

Mathew Hayman

Denis Menchov

Nick Nuyens

• oké

quim rodriguez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Erha

als je het zo bekijkt is het eigenlijk een zeeeer matig team om potten mee te kunnen breken

nu al

• Soigneur

Maw voor de volgende renners zou er (volgens Dave) volgend jaar geen plaats meer zijn bij Rabo:

Grisha Niermann

Paul Martens

Marc de Maar

Koos Moerenhout

Dmitriy Kozontchuk

Pedro Horrillo

Bram de Groot

Mauricio Ardila

Ik zie er zo al namen bij staan die (volgens mijn bescheiden mening) absoluut behouden moeten worden. (bijvoorbeeld Niermann en Martens).

Lijkt me een leuk discussie

• Stephan

Zolang Freire bij Rabobank rijdt, fiets Horrillo er ook.

• Marcos

Quim Rodriguez zou ik wel een leuke aankoop vinden trouwens, en misschien dat hij ook wel geïnteresseerd om een keer echt kopman te zijn in de klassiekers..

• Jan

Ik zou Boasson Hagen in de ploeg nemen. Einde contract dit jaar en komt er niet uit met zijn huidige ploeg.

• Cyclad

Hoe kun je nu in godesnaam Paul Martens buiten de ploeg laten?

Die jongen is momenteel toch echt één van de betere Raborenners. Ook over Grischa Niermann zal geen discussie bestaan, net als Jan Boven voltooit hij zijn carrière bij Rabobank.

Verder nog maar even geen commentaar, ik vind het vrij zinloos om al in april over een ploeg voor volgend seizoen te praten.

• JW

Precies !

Martens ontpopt zich in de schaduw van de kopmannen tot een steeds betere renner, die enorm nuttig is voor de ploeg !

En hoe kun je renners beoordelen, terwijl voor de meesten het echte seizoen nog moet beginnen ?? Hoe kun je “knechten” beoordelen als je geen flauw benul hebt van hun rol in een ploeg ?

Volslagen onzinnig topic !

• Stephan

Die was 3 jaar geleden al te duur voor Rabobank, laat staan nu. En hoe kom jij erbij dat hij er niet uitkomt met zijn ploeg?