Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank Pro Team 2010

• Wanny

Ach, dit soort discussies is altijd leuk natuurlijk.

Volgens mij gaat het ook niet zozeer om wie er uit gaan, maar meer wie er aangetrokken kunnen worden. Moerenhout, De Groot, Niermann, Horillo die zullen niet meer eeuwig doorfietsen. En er zijn altijd wel 1 of 2 renners die zelf hun heil elders zoeken. Dus er komen vanzelf wat plekjes vrij. Als je die nou eens opvult met 2 of 3 renners die elk jaar wel wat koersen winnen (ipv Nuyens en Garate aan te trekken), dan ben je al een heel eind.

• Jan

Stond een paar weken geleden in het AD. Maar je weet niet waarom hij toen te duur was. Als Flecha bijvoorbeeld weggaat hou je nu geld over voor hem.

• Stephan

Aangezien je niet zeker weet wanneer het is geweest is het moeilijk oordelen, maar na zijn zege in G-W gaat hij 99% zeker daar blijven. Hij was toen zo duur omdat hij toen al bekent stond als een van de grootste talenten van zijn generatie, wat nog steeds zo is. Ze gaan zeker geen geld over houden van Flecha verkopen en Boasson Hagen inlijven. Bovendien is Flecha samen met Gesink zo'n beetje de enige die in beeld is gekomen tijdens de klassiekers dus die gaan ze echt niet weg doen.

• HoHo

Freire gaat wil winnen heeft niets te zoeken tussen die watjes

• Cyclad

Gaat wil winnen?

Ik houd van enigma's, maar nu haak ik af.

• anti-dope

Niermann is inderdaad iemand die helemaal niks toevoegt, zelfde geldt voor Stamsnijder en Garate

• Stephan

Hoe kun je nu weer “inderdaad” zeggen terwijl je de 1e bent die beweerd dat Niermann nutteloos is? :s

• Goozzer

Quim Rodriguez zou een interessante toevoeging kunnen zijn, al denk ik niet dat hij haalbaar is - toch de boezemvriend van en de tweede man binnen die ploeg. Als men het risico al zou willen nemen…

Als men een enigzins vergelijkbare renner zou willen aantrekken dan zal Rabo zich eerder richten op een Brajkovic, Uran en JVDB. Die passen iets beter binnen het budget momenteel, denk ik…

• Cyclad

Tjonge Goozzer, daar noem je precies 3 renners op die nu niet bepaald bekend staan om hun stabiele prestaties. Niet doen lijkt me.

Ik weet dat ze onhaalbaar zijn, maar Rabobank is alleen gebaat bij aankopen als de broertjes Schleck. Is ook bijna hetzelfde vlaggetje.

• Toronto Maple Leafs

Rabo heeft toppers nodig, echte winnaars, wat Flecha, Nuyens e.d. niet zijn.

Categorie Slecks, Cancellara, Hagen en andere Devolders