Afwachten.
Bij de “talenten” zitten wel winnaars zoals Boom, Vermeltfoort, Bos, Leezer
En ook nog eens nederlanders…iedereen tevreden!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOké, nu probeer ik het dan nog 1x, speciaal voor jou:
Freire, de veel winnaar van de ploeg, is geblesseerd. En dat tijdens de normaal succesvolste periode van het jaar voor hem.
Menchov, de andere veel winnaar, moet nog aan het gedeelte van het seizoen beginnen waar hij zich zal laten zien.
Hhmmm….ben je een belg? mischien kan ik het dan zo uitleggen:
Wat nu als Devolder een man voor het ronde werk was geweest(dus quick-step zou dan geen 2 toprenners voor de vlaamse klassiekers hebben maar 1 voor de vlaamse en 1 voor het ronde werk: de situatie bij Rabobank dus) en hij dus pas in Juli zich moet laten zien en Boonen geblesseerd zou zijn geweest? Wie had Quick-Step dan nog? Helemaal niemand. En zo is het ook bij Rabobank. Bijna geen enkele ploeg heeft meer dan 2 echte toppers. Als daar dan 1 van geblesseerd is en 1 pas later in het seizoen goed moet zijn, zou je over elke ploeg kunnen gaan klagen in april!
In mijn ogen heeft die Knebel niet ongelijk. Een paar continentals laten doorstromen (Bos, Vermeltfoort). Snelle mannen die etappes kunnen winnen. Dan een paar renners weg laten gaan (Moerenhout, Ardila, de Groot, Horillo, Weening). En dan 1 toprenner aantrekken die kan winnen (ballan, kirchen, boasen hagen) en misschien nog een B-sprinter (a la brown) aantrekken die af en toe een etappe wint. Dan heb je een goed team voor 2010 en zeker voor de komende jaren.
@goozzer: ik ken de historie rond Di Luca, en je hebt gelijk: als Rabo in het aankoopbeleid inderdaad alleen “winnaars-types” wil aanwerven met een brandschoon imago, zul je dergelijk mannen niet kunnen kopen.
maar ondertussen wint zo iemand wel klimkoersen en zit Rabo er met lege handen naast..
overigens is LL Sanchez hier ook nog niet genoemd, als ik het zo snel bekijk. Iemand die ieder jaar verbetert en nog altijd pas 25. En zou toch moeten kunnen meedoen voor de prijzen in een klimklassieker.
Zomaar een team dat in me op komt, geen rekening gehouden met contracten etc, maar dit moet financieel toch wel een haalbaar team zijn voor rabo:
Boom
Brown
Clement
Ten Dam
Flecha
Freire
Gesink
Haussler
Hayman
Horrillo
Kroon
Langeveld
Leezer
Nuyens
Tjallingi
Martens
Menchov
Moerenhout
Mollema
Niermann
Posthuma
Tankink
van Winden
Vermeltfoord
Weening
Weylandt
Hoho vriend, dat je verkeerd leest moet je mij niet in de schoenen schuiven.
Ik zei POTENIELE winnaars. Ik had het niet over winnaars.
We hebben niet genoeg winnaars, wel genoeg potentiele winnaars.
Daarnaast hoor ik graag argumenten van je waarom van Avermaet een winnaar zou zijn? hij heeft nog niets gepresteerd op 1 vuelta rit na en daarom ben ik van mening dat in geen enkel ander land behalve België hij als winnaars type herkend zal worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?