Ik mag het hopen, die was toch al geschorst.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLezen.
IOC brengt nationale OC's op de hoogte. Nieuws wordt gebracht in Gazetta. Dikke kans dat het lek zat bij het Italiaans OC. Die waren vermoedelijk alleen van de Italiaanse betrapte op de hoogte. Heeft vermoedelijk niets met een anti-wielrennen-houding te maken, daar wijst althans vooralsnog niets op.
Ik stoor mij eraan dat wielerfans in zo'n geval wel erg makkelijk een slachtofferrol aannemen. O, o, o, wat heeft dat arme wielrennen toch een pech. Lijkt mij onzin. De daderrol past het wielrennen beter dan de slachtofferrol.
Het is een pijnlijke nederlaag voor het wielrennen dat iemand die 15 jaar aan de top staat uiteindelijk wordt betrapt bij (zijn eerste?) IOC-test.
Piet, over het algemeen waardeer ik je scherpte en cynisme, maar hier zit je ernaast. Boogerd nooit bekend. Hij heeft wel eens een uitspraak gedaan die door slechte verstaanders werd uitgelegd als bekentenis, maar dat was het niet.
“In mijn beleving heb ik nooit doping gebruikt” is een prima en in principe geloofwaardige ontkenning voor iemand die in 15 jaar alle toegestane grenzen, regels en methodes heeft zien wijzigen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?