Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie rit 1 (Montreux – Fribourg 176,2km)

• Rory Bob

Hee Ja denk,

Heb je toevallig ook het emailadres van evelien?

• ja denk

sub misschien wel

• xxxEvelien

Zijn er al volledige uitslagen geweten?

Talk to me kerels.

• Rory Bob

Hee Sub,

Heb jij toevallig het emailadres van evelien voor me?

@ja denk, het lijkt me idd logischer dat sub m heeft.

• Sub Culture

nog niks over geweten evelien, maar als ik iets weet, dan laat ik het jou als eerst weten natuurlijk.

• Razen

Wat zou Frans Maassen nou gedacht hebben in de ploegleidersauto..? Ik zou mijzelf helemaal opvreten als ik zag dat bijna alle topsprinters gelost waren en mijn ploeg nog 5 man + topsprinter in de voorste groep heeft, maar doodleuk achteraan pedelt.

• Huh denk

Auteur: steve (—.119-244-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be)

Datum: 18-08-2007 16:23

ik heb geen contact meer sedert een 10 tal dagen met mijn vriend in Nanning : kan dit eventueel iets met die orkaan te zien hebben ? weet iemand hier meer over ? Ik lees in een krant dat er 540.000 mensen geevacueerd zijn

http://china.prikpagina.nl/read.php?f=428&i=12334&t=12334

• dj

Wat is dat nu voor gekwetter over Rabobank?

1. De renners zouden niet zo maar stoppen met achtervolgen als ze nog energie gehad zouden hebben.

2. Hoeveelste is Freire eigenlijk geworden in de pelotonsprint?

• JCD

2. Freire sprintte niet mee

• dj

Voor iemand die terug komt in competitie is zo'n sprint-om-niks een mooie test. Benen nog niet goed genoeg dus. In ieder geval niet goed genoeg om tegenover de ploeg te bewijzen dat dit een opgelegde 100% overwinning was.