Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie rit 1 (Montreux – Fribourg 176,2km)

• Art

1 - Serrano

2 - Bak

3 - Rast

4 - Martin 27"

5 - Zubeldia

6 - Fernandez 32"

• zabirskie

Martin pakt nog wat secondjes om de eindwinst zeker te stellen.

Bizar dat het peloton het zo laat lopen. Ze hadden ze makkelijk kunnen pakken.

• Art

1 - Serrano

2 - Bak

3 - Rast

4 - Martin 28"

5 - Zubeldia

6 - Fernandez 31"

7 - Guarnieri

8 - Farrar

9 - Zberg

10 - Schär

11 - Maier

12 - Valverde

13 - Freire

14 - Bazayev

15 - Jufre

16 - Hulsmans

17 - Le Mevel

18 - Voigt

• JCD

Eigen schuld. Je moet vluchters in een rit van 80 km ook geen kleine vijf minuten voorsprong geven

• jack

Ben het normaal meestal niet met je eens cani, maar dit keer zeker wel. Gaan ze achtervolgen en dan de laatste 3 km denken ze: ach, we hebben ze bijna….laten we maar stoppen met achtervolgen zodat we al het werk voor niks hebben gedaan. Ongelofelijk. Rabobank had hier gewoon het vertrouwen in Freire moeten tonen door met 4 man vol op kop te gaan rijden, dit was een potentiele overwinning en die moet je niet te vaak laten liggen, helemaal niet op zo'n manier.

• Razen

Ik ben toch wel erg benieuwd naar een verklaring van de rabo's. Wat deden die andere 5 renners in dat groepje? theekransje?

• Lucas

Die vonden dat ze dit voorjaar al zoveel gwonnen hadden, dat ze het dit keer eens aan andere ploeg gunden..

• ja denk

Re: Gratis Sex Contact Advertenties!

Auteur: Luc (—.119-244-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be)

Datum: 22-02-2009 12:49

is 52 oud genoeg voor jou?

hoop het vurig…

liefs

xxxEvelien schreef:

>

> Hoi ik ben een 41 jarig goed uitziende meid…slank, blond en

> zeer gewillig. Ben op zoek naar hele oude mannen of dikke

> dominante vrouwen, die mij eens willen betasten en likken. Op

> dit gebied ben ik nog maagd en zou heel graag jullie

> onschuldige slachtoffer willen worden. Mail mij…

herkenbaar ip dit zeg…..

• Sub Culture

wtf is dat?

• ener

Vaak wordt er op dit topic negatief over de Rabo's gedaan waar ik het vaak niet mee eens ben. Maar ook ik begrijp de ploeg niet. Een enkele renner op kop zetten is wel heel erg weinig als je zag hoe goed Freire de laatste beklimming nam. Inderdaad op deze manier lijkt het wel of ze met de resultaten van dit jaar tevreden zijn. Ik kan me ook voorstellen dat Freire niet tevreden is met het optreden van de ploeg. Alleen ten Dam en Moerenhout gezien de rest reed lekker mee.

Jammer Rabo zo laat je de kansen wel heel erg makkelijk voorbij gaan.