Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie (UPT) - Etappe 4

• JW

Het parkoers is veel mooier dan het op die profieltjes lijkt. En vooral: het zijn de renners die de koers maken.

Op dat gebied zijn we dit jaar al heel erg verwend. Verschillende kleine rittenkoersen waar vol op de aanval wordt gereden, en de leiderstrui vaak van eigenaar verwisselt. Ook in de eendagskoersen werd de aanval aangedurfd en ook vaak beloond.

Prachtig ! Ook vandaag toch weer een schitternde etappe, met een prachtig podium.

• Bart

Inderdaad Keuteberg. Ik kreeg weer een deja vu van vorig jaar de etappe naar Hautacam in de Tour. Alle favorieten vertikten het om enig kopwerk te doen en elkaar pijn te doen. Ik mag toch echt hopen dat Gesink niet teveel voor Menchov moet gaan werken in de Tour.

• Andere Peter

Hmmm, ik hoop dan juist weer dat men Gesink opdraagt om de hele Tour voor Menchov te werken en alles te doen in zijn schaduw. Het is zijn eerste Tour, niet zo gek doen, in de luwte blijven. Dat kan evt ook een keer betekenen: in dienst van Menchov aanvallen.