Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro van een ongekend niveau

• JW

Gerd, ik kan me voorstellen dat De Greef een keer leuk uitpakt in een bergetappe, misschien wel mee doet voor een dagzege. Maar dat hij in het klassement een rol kan spelen (en dan bedoel ik top-tien) lijkt me onwaarschijnlijk. Als het wél zo is zou dat leuk zijn (ik zie graag jonge renners uit Nederland, België en Frankrijk voorin rijden).

En ik kan me helemaal vergissen, maar de Lottoploeg voor de Giro lijkt me, afgezet tegen hun komende Tourploeg, toch vrij zwak. Net als die van Saxobank overigens.

• Tom

Denk het niet, Van Goolen heeft al laten weten dat hij eigenlijk geen kopman is. En de Giro wederom als voorbereiding ziet op wat nog komen moet.

Hij gaat er net als in de Romandië klets afgereden worden.krak schreef:

>

> Vergeet ook Jurgen van Goolen niet. Hij rijdt mits in goede

> doen normaliter ook top10 in een grote ronde.

• Italiano

Cadel Evans gaat starten in deze Giro…

• gerd

Ok, JW, dan denk ik dat we het eigenlijk wel eens kunnen zijn met elkaar. Denk ook niet dat Francis top tien zal kunnen….

Piet, laat maar jongen..

Ik vrees dat vraagtekens kan zetten achter bijna elke ronderenner van de laatste jaren. Daar moet je gewoon maar een nuchtere kop voor op je lijf hebben. Ik begrijp trouwens niet hoe je aan dat rijtje namen komt, maar voor pakweg Sevilla en Mancebo geldt natuurlijk wel dat het inderdaad spuiters en slikkers zijn.

Maar eigenlijk heb ik geen zin om hierover met jou in discussie te gaan. Je windt je blijkbaar op over mij, ik ben dat stadium wat jou betreft al een paar jaar voorbij. Ik wil mijdan ook tov de anderen hier verontschuldigen dat ik op je zoveelste provocatie ben ingegaan. Sorry.

• DutchSL

Waar haal je dat vandaan?

• Lucas

Ik denk dat je hier de plank mis slaat Goozzer.

Zullen we wedden dat hij top 5 rijdt in de Giro..? :-)

• Italiano

Ik las het vanochtend in de online Gazzetta dello Sport, maar het blijkt een oud artikel te zijn van december. Excuses voor de verwarring.

• Andere Peter

Het is mooi voor de Giro dat zoveel grote namen aan de start staan. Mooi voor het wielrennen ook. Maar er zijn er nogal wat die voor een ander zullen rijden of met een ander hoofddoel in het hoofd zitten.

• Stephan

Waarom kijk jij eigenlijk nog naar wielrennen?

Ow ja, omdat Boonen, Devolder, Hoste, Gilbert etc…. geen doping gebruiken in tegenstelling tot ALLE ronde renners van de laatste jaren.

Bedankt voor deze wijze les!

• PietvZ

Tja Gerdje, voor jou met je nuchtere kop is het wielerleven heel eenvoudig, hé. Als iemand hard kan fietsen en hij bevalt je, is ie schoon. En als iemand hard kan fietsen en hij bevalt je niet, is hij een spuiter en slikker. Simpel toch?

Ze zouden bij de UCI mannen zoals jij moeten aannemen. Scheelt een hoop controles.