Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank Giro 2009

• JW

'Ja. Toen ik de selectie zag dacht ik ook “jammer dat Martens er niet bij zit”. Had heel goed in deze ploeg gepast.

• arend appelberg

mogen we hieruit concluderen dat gesink de kopman zla zijn in de tour?

• Armand

Aangezien “onze” rus er dus volledig voor gaat maak ik me toch een klein beetje druk over de tijd die er tov Leipie verloren gaat worden in de ploegentijdrit. Zijn er nog restricties aan het maximaal aantal te verliezen secondes zoals in het verleden in de tour?

Wellicht heeft iemand toegang tot het spelregelboekje van 2009 waarin ook de boni's/truien/miniprijsjes en vallen voor de streep netjes zijn uitgelegd?

• arend appelberg

het is een ploegentijdrit van 20 km zeg. waar maak je je druk om

• tromp

zo een boekje ben ik ook aan het zoeken maar tot nu toe tevergeefs

• Kraus

Inderdaad, wat een heisa om niks. Die ploegentijdrit is maar 20 km en totaal vlak. De tijdsverschillen gaan miniem zijn.

• Soigneur

Ploegentijdrit van slecht 20KM en volledig vlak. Ik ga volledig met Armand mee! In deze ploegentijdrit gaat de Giro niet beslist worden…nee dan de “gewone” tijdrit van zo'n bijna 62KM mijns inziens gaat deze (te) bepalend zijn.

• PietvZ

Mooie naam… Internationale uitstraling en omschrijft goed waar het in die regio om gaat.

Zeg nou zelf: Veenendaal - Veenendaal, dat is toch echt helemaal niks.

Trouwens, the International Bible Belt Classic, the Black Stockings Race of de WERV Region Classic zouden ook wel mooie namen zijn… ;-)

• jasper

Ik heb zomaar het gevoel dat Pieter Weening een hele goede Giro gaat rijden, heb het volste vertrouwen in die jongen voor deze Giro.

• FAN

Zou ik ook hopen,als het een goede kennis van mij was.

Ik hoop op de hele RABO ploeg !!!