Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Engels:"met doping een vollere erelijst"

• Sub Culture

Nog belangrijker dan die ene zege die er mss wel nooit zal komen is het respect dat hij al jaren geniet binnen de Quickstepploeg intussen.

Als deze man straks op ongeveer z'n 35ste stopt met wielrennen, in de wetenschap dat hij al die jaren met een gerust geweten zijn jeugddroom heeft beleeft, dan is dat prima.

Veel succes in de Giro Addy!

• Rudy Tek

Het feit dat jij aangeeft dat iemand nooit verdacht is geweest maakt hem voor mij uiterst verdacht.

Ik geloof Addy Engels trouwens, al weet ik niet echt waarom. Ik denk vanwege zijn toch wel bijzonder prestatie curve.

• oh heerlijk

excuses, ik dacht dat hruska ooit de spelen moest verlaten vanwege een positieve test. maar dat zal vanwege zijn mooie glimlach zijn geweest.

pena is een zuid-amerikaan die voor zowel us postal als phonak heeft gereden. dat opzich is reden genoeg voor een schorsing.

het kunnen natuurlijk niet allemaal van die gezonde hollandse jongens als addy zijn.

• arend appelberg

jah heel bijzonder. in 2003 reed hij ineens geen deuk in een pakje boter meer… het hele peloton ging in 2003 aan de doping of addy zelf stopte ermee…

• arend appelberg

hruska is ooit een betrapt geweest op nandrolon en voor 6 maanden geschorst waardoor hij de spelen miste. dat is iets anders dan op de spelen betrapt worden. nandrolon is sowieso belachelijk dat dat nog op de lijst staat. petacchi is er o.a onterecht geschorst voor geweest en rijdt nu weer sterker dan ooit.

• oh heerlijk

ach, het klopte dus bijna. terwijl jij nog beweerde dat hij nooit gepakt was.

en engels zou petacchi duidelijk kloppen als hij nandrolon zou gebruiken. geen discussie over mogelijk.

• kritxebarria

Dit lijkt me een betere topic titel en daarnaast geeft hij aan: Achteraf heb ik wel eens gedacht: als ik daar gewonnen had, was ik als renner wellicht veranderd.”……

• arend appelberg

nandrolon noem ik geen doping. ik hanteer mijn eigen lijst en daar staan alleen epo en bloeddoping op. de rest is gelul en er is nog nooit een wetenschappelijk onderzoek geweest wat heeft aangetoond dat nandrolon, efedrine etc werkt.

• oh heerlijk

als engels ook zijn eigen lijst had gehanteerd zou hij minimaal 3x de giro hebben gewonnen. wederom geen discussie over mogelijk.

• Blueprint

“Jan Hruška from the Czech Republic was thrown out of the 2000 Sydney Olympic Games after testing positive for an unspecified banned substance.”

In 2006 kreeg hij ook nog een startverbod in Catalunya wegens een te hoge hematocrietwaarde, waarop hij ook nog eens als Fuentes-verdachte aangemerkt werd.

Petacchi is natuurlijk geschorst voor salbutamol, niet voor nandrolon.

Kortom, verdiep je eens in de feiten voordat je mensen verbetert.