Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Engels:"met doping een vollere erelijst"

• arend appelberg

dan had hij dat moeten doen. maar daar was hij te laf voor, om doping te gebruiken.

• Rudy Tek

Is epo geen bloeddoping btw?

• arend appelberg

ik bedoel bloedtransfusies

• Sub Culture

net zoals jij zo laf bent om via een proxy server berichtjes te plaatsen op het prikbord … ?

• Raleigh

Arend Appelberg ligt waarschijnlijk zelf onder een berg met appels. zijn klokhuis is ie in elk geval goed kwijt. Engels reflecteert juist zeer goed en toont daarmee meer dan voldoende zelfkennis.

En als tegenargument 1 etappe in de Giro van 2002 noemen is zelfs een beetje zielig.

Maar 1 conclusie: Appelberg moet eens bedenken of hij wel voldoende zelfkennis heeft. Over wielrenners heeft hij zijn mening in elk geval meer dan klaar…. zonder enige onderbouwing dan wel.

• arend appelberg

de reden dat ik achter proxy's zit is omdat ik aan de lopende band gebannd wordt. tja dan laat men mij geen andere keuze.

• Rudy Tek

Opmerkelijk is het natuurlijk wel:

17e etappe

1 Pavel Tonkov (rus) Lampre - Daikin

2 Paolo Savoldelli (ita) Index - Alexia Alluminio

3 Juan Manuel Garate Cepa (esp) Lampre - Daikin

4 Georg Totschnig (aut) Gerolssteiner

5 Denis Lunghi (ita) Colpack - Astro

6 Pietro Caucchioli (ita) Alessio

7 Hernan Dario Munoz Giraldo (col) Colombia - Selle Italia

8 Fernando Escartin Coti (esp) Coast

9 Tyler Hamilton (usa) CSC - Tiscali

10 Addy Engels (ned) Rabobank

Voor die eerste 9 steek ik mijn handen in ieder geval niet in het vuur. Dan liet hij ook o.a. Gotti en Frigo nog achter zich. Wat Engels dat jaar uitgespookt heeft weet ik niet, dat hij daarna niet meegegaan is in de preparatie-hype durf ik wel te geloven.

Zijn carriere doet me trouwens denken aan die van Eltink.

• DeRosa

Ik mag hem wel als renner maar er zijn vele die dat kunnen wat hij kan en om nu in de laatste fase als profrenner het gemis aan overwinningen af te doen aan doping gebruik van anderen is wel heel erg schlemielig. Maar dat is ook een kant van de doping zaak waar het wielrennen nu mee zit……nu kan iedereen die nauwelijks of niets wat gewonnen heeft het metier met opgeheven hoofd verlaten door te zeggen dat de anderen waarschijnlijk wel allemaal gebruikte……makkelijk veeeeeeeeel te makkelijk. Maar…..ik wel hem ondanks dit wel, is altijd een vechter geweest en heeft vele kampioenen bijgestaan…….dat wel.

• gerd

Ik geloof Engels.

Wat ik wel merkwaardig vind is dat pakweg een maand geleden toen Devolder en Boonen triomfeerden voor dezelfde ploeg, hier zeer regelmatig links naar doping werden gelegd.

Ook in de periode van de affaire in HLN was er grote consensus: dit verhaal moet kloppen, want het gaat over de ploeg Lefevre….

Wat is het nu ???

Quickstep gebruikt systematisch ?

Quickstep gebruikt niet systematisch ?

Quickstep gebruikt systematisch behalve Engels (en De Jongh) ?

Quickstep is geen sympathieke ploeg, du sdaar wordt systematisch gespoten dat het een lieve lust is, maar niet door sympathieke renners zoals Engels en De Jongh, die zich merkwaardig staande houden als supercleane renners in deze poel van verderf die enkel overtroffen wordt door The Wire (beste televisie ooit trouwens).

Een paar Quickstephaters dik in de problemen met dit topic….

• Proost!

Ja gerd, jij begrijpt het niet. Maar het is best makkelijk. Bij QS werd en wordt systematisch doping gebruikt. Maar Nederlanders gebruiken nooit doping!!!!!!