Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Engels:"met doping een vollere erelijst"

• Goozzer

Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij gewoon goed in vorm was toen, en dat dat volstond. Die dagen heb je weleens, zelfs al ben je minder getalenteerd. Overigens denk ik dat Engels wel gewoon behoorlijk getalenteerd. Ik heb het altijd een goede renner gevonden, en vind dat nog steeds…

• Toronto Maple Leafs

Kijk, dit soort eerlijke en realistische verhalen kan ik waarderen!

• Boris de Lowikfan

Ik ook Toronto, dit soort renners die altijd in de schaduw staan brengen wel de zon voor vele ploeggenoten. Lijkt me een zeer symathieke schone vent die Addy (stak het vuur aan voor Boogerd op weg naar La Plagne volgens mij).

Addy, je haalt iig de boeken als record starter in de Giro. Een kroon mis je idd maar er is zeker veel waardering voor je, stille krachten zijn vaak bescheiden maar wel zeer nuttig. Laat die bleke pessimisten kliek maar praten, meneer de pessimist, slaap zacht….

Het gaat je goed in de Giro, dromen mag en nastreven zeker!

• gerd

Mooi Boris, recht uit het hart…heel mooi.

Ik hoop ook dat Addy een goede Giro rijdt.

Zijn werk wordt hier in Vlaanderen enorm geapprecieerd.

• diravi

Het laatste zinnetje volstaat.

• Rudy Tek

Ik vind ook Addy Engels een uitermate sympathieke renner.

Wat arend denk ik probeert te zeggen is dat Addy Engels in plaats van het dopingverhaal ook had kunnen zeggen dat als hij zijn niveau van 2002 had kunnen vasthouden zijn erelijst wss ook niet leeg was geweest.

Want hij deed in die giro menig wielerhart sneller kloppen. Ik meen me zelfs te herrinneren dat ik destijds voorzichtig dacht dat we misschien eindelijk wel weer een Nederlander hadden die top 50 zou kunnen rijden in een ritje in de ronde van Uruguay. Helaas heeft hij dit niet kunenn bevestigen, maar evengoed een carriere om trots op te zijn.

• Lucas

“”Wat ik wel merkwaardig vind is dat pakweg een maand geleden toen Devolder en Boonen triomfeerden voor dezelfde ploeg, hier zeer regelmatig links naar doping werden gelegd.

Ook in de periode van de affaire in HLN was er grote consensus: dit verhaal moet kloppen, want het gaat over de ploeg Lefevre….“”

Sorry Gerd, maar het klopt gewoon niet wat je zegt. Natuurlijk zijn er hier populistische sukkels die altijd ongenuanceerd naar doping wijzen bij goede prestaties van Belgische renners, maar noem mij één serieuze, prominente prikker, die zich daaraan de afgelopen tijd heeft schuldig gemaakt of noem mij één prominente, serieuze prikker die verleden jaar hetzelfde deed in de HLN zaak.

Ik wacht.. :-)

• Rudy Tek

Oh ja, goeie Lucas, dat wilde ik ook nog even plaatsen. Ik heb hier nooit iets gelezen dat Devolder aan doping zou linken dus ik vraag me af wat je bedoelt gerd.

• Blueprint

Gerd laat zich zelf overigens ook niet onbetuigd waar het op dopingbeschuldigingen aankomt…

• Mazter

Ach, Gerd zit elke keer te janken dat er Ned-Bel discussies. Zijn ze er een tijdje niet, wat doet onze Gerd, hij rakelt de oude discussies weer op. goed zo Gerd, ga zo door. En volgende keer maar weer afvragen waarom de Belgen en Nederlanders maar niet beter met elkaar kunnen opschieten.