Ga jij je nu maar lekker verlekkeren aan Rebellin en zijn schone vriendjes van Savio.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe stelt het misschien wat makkelijk, Mazter.
Ik kan me aan de ene kant goed voorstellen dat je als Belg hier op dit forum soms moe wordt van de ongenuanceerde reacties die sommige - veelal voortdurend van nick wisselende - Nederlandse Dombo's ten toon spreiden.
Aan de andere kant, de meeste prominente, Nederlandse prikkers weten wel beter, zoals ik dus al aangaf. Als ‘minderheid’ is het echter soms lastiger een dergelijk onderscheid te maken.
Dat verschijnsel zie je nou eenmaal in alle SubCulturen..
Ik wou de beste man nog ff succes wensen voor de Giro, heeft hij geeneens een eigen website (of ik kijk erover heen).
Das toch wel erg jammer, waarom vraag ik me af, zelfs mister lange haren, witte overschoentjes Gerben Löwik heeft een fansite..
Addy succes!
En je mag er best wel trots op zijn dat je de meeste Giro starts van alle Nederlanders ooit hebt, een blijk van waardering uit de ploeg en toch een mooi record vind ik.
Groet
Ik heb ooit vraagtekens gezet bij de (klim)prestaties van Stijn Devolder Lucas…maar ik weet niet of dat wel een goed argument is.
En kan je mij de term “prominente prikker” eens definiëren ?
Prominente proberen objectief te zijn, maar Mazter en Pietvz zullen zichzelf ook wel prominente prikkers vinden.
Het was niet mijn bedoeling om een BeNe-tje op te zetten Mazter.
Ik wil alleen maar wijzen op de dubbele moraal…als Lotto-fan ben ik niet bepaald een groot liefhebber van Lefevre en zijn ploegen, maar ik vind dat ze hier soms onrecht aangedaan worden.
Overigens ben ik ook de eerste om Rabobank te verdedigen en om Dekker te verdedigen en in het verleden heb ik mijn bewondering vooriemand als Boogerd nooit onder stoelen of banken gestoken.
Ik zal er rekening mee houden dat men denkt dat ik de rivaliteit tussen beide landen wil aanwakkeren. Maar sta me toe dat een zeer onrechtvaardig verwijt te vinden en dat van iemand die dat op een zeer ongenuanceerde manier doet.
Ik vond het in het begin niet belangrijk, nu vind ik het echt storend en genant, je mag dus tevreden zijn Mazter. Het heeft effect.
“”Ik heb ooit vraagtekens gezet bij de (klim)prestaties van Stijn Devolder Lucas…maar ik weet niet of dat wel een goed argument is.“”
Eh nee Gerd, lijkt me niet, getuige jouw ondersaande statement:
“”Wat ik wel merkwaardig vind is dat pakweg een maand geleden toen Devolder en Boonen triomfeerden voor dezelfde ploeg, hier zeer regelmatig links naar doping werden gelegd.“”
Ik neem tenminste aan dat je met ‘hier zeer regelmatig links naar doping werden gelegd’ niet jezelf bedoelde, maar veelaleer (irritante, ongenuanceerde) Nederlandse prikkers.
“”En kan je mij de term “prominente prikker” eens definiëren ?“”
Goede en terechte vraag,die ik al enigzins had verwacht. Maar wel moeilijk te beantwoorden..
Met ‘prominente prikkers’ (term afgekeken van Lagewier), bedoel ik de prikkers, die zich door hun manier van reageren een bepaalde plaats op dit forum hebben verworven, door bij het merendeel van de andere prominente prikkers een zeker respect af te hebben gedwongen.
Ik ben me ervan bewust dat dit een tamelijk subjectief criterium is, maar toch ook weer niet. Naar mijn mening ben jij ook een prominente prikker, net als Mazter, PietvZ, SubCulture en Diravi, om maar eens een paar dwarsstraten te noemen.. ;-)
Mooi verhaal, Engels is zeker een gewaardeerd prof. geworden en zal in de Giro de jonkies de weg vertellen denk ik.
Ik steek voor geen enkele prof. mijn hand in het vuur wat betreft doping, maar wel voor Addy.
Succes Addy, ik heb ander werk, maar als je weer in een kopgroep zit, is Hardenberg-Emmen maar een heel klein stukje, heb er wel een bekeuring voor over.
Forza.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?