Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reactie Theo Etink op missen van voorselectie

  • Theo volger

    Van Theo's website:

    Geplaatst op 05/05/2009 door Theo Eltink

    Hallo,

    Zoals velen al gehoord zullen hebben, heb ik de voorselectie van de Tour de France ploeg niet gehaald. Teleurstellend en tegenvallend, maar het is ff niet anders.

    Ik beslis nu eenmaal niet, degene die beslist hebben denken dat dit het beste is voor hun. Tja, ik ben het daar niet mee eens en zit er voor mij maar 1 ding op. Dat is laten zien dat ik er wel bij hoor. Tot nu toe was mijn seizoen ook nog niet om over naar huis te schrijven. En ik weet ook dat ik in mijn conditie van het moment niets te zoeken heb in de Tour. Dat betekend niet dat ik over 2maanden niet heel goed zou kunnen zijn. Ik ben er van overtuigd dat ik weet waar het in het voorjaar aan schortte. Nu is het alleen zaak om me hier op te concentreren en er hard op te trainen. Terecht of niet, ik zit buiten selectie. Het is heel jammer, maar daar blijft het bij. Ik heb het nog steeds in eigen hand.

    Deze week is een heel rustige week.. even op adem komen en in de 2e helft van de week begint het opbouwen en trainen van mijn zwakkere punten opnieuw. Hoop snel op beterschap.

    theo

  • Goozzer

    Aan de ene kant valt er natuurlijk best wat voor zijn niet-selectie te zeggen. Zoals hij zelf ook al aangeeft: het was niet bepaald goed, tot dusverre. Echter, aan de andere kant, Eltink is wel de enige? bij Skil met ervaring in het ‘grote rondewerk’ en lijkt op basis van die prestaties en ervaring in elk geval een zekerheid voor het uitrijden van die ronde - en kan misschien zelfs nog zorgen voor een ‘aardige klassering’ ook. Er zou m.i. dan ook veel zijn te zeggen om Theo alvast zekerheid tot deelname te geven en hem een goede voorbereiding op de Tour te gunnen, zodat hij daar in absolute topconditie aan de start staat…

  • Anti-Rabo-Fan

    Theo, JE KUNT BETER STOPPEN.

  • Siem

    Theo heeft natuurlijk al het hele jaar zekerheid op deelname. Hij heeft werkelijk alles gereden wat bij hem zou passen (P-N, Ardennenklassiekers) zonder dat hij daar bijzondere aanspraak op maakte. Verder vraag ik me wel af waarom ze zo'n jongen nu al de zekerheid geven dat hij er niet bij hoort. Als hij de komende weken nog iets laat zien, wat gaat er dan gebeuren? In potentie behoort hij nu eenmaal wel tot de betere, alleen omdat hij tegenvalt t.o.v. de verwachting is hij nu al gepasseerd. Op z'n minst wel opvallend.

  • ger

    Wat een rotopmerking. Ik zou zeggen, jij kunt beter hier wegblijven!

  • Rick

    Anti-Rabo-Fan, JE KUNT BETER STOPPEN (met het plaatsen van berichten).

  • Boris de Löwikfan

    Theo, JE KUNT BETER!..

    Het is een kwestie van geduld, het komt wel weer..

    Groet

  • Lucas

    Jij kunt beter je mond houden als grote mensen aan het praten zijn, akkoord ventje..?

  • Rudy Tek

    “Ik ben er van overtuigd dat ik weet waar het in het voorjaar aan schortte.”

    Dat is in ieder geval iets, jammer dat we niet mogen lezen wat dat dan is geweest.

    Verder is het natuurlijk vrij bizar om in potentie de renner die er het meeste te zoeken (afgezien van de Fransen) heeft nu alvast uit te sluiten van deelname. Ik denk dat we er dan ook wel van uit mogen gaan dat die deur nog op een beste kier staat.

  • Wanny

    Eltink heeft natuurlijk ook niks laten zien. Maar ik vraag me dan ook af wat bijvoorbeeld Rooijakkers en Goesinnen hebben gepresteerd tot dusver?